חדשות בארץ

האוטובוס איחר 28 פעמים. ענת החליטה לתבוע - וזכתה

תושבת פתח תקוה נוסעת מדי בוקר לתל אביב. האוטובוס לא הפסיק לאחר, אז היא הלכה עם חברת האוטובוסים לבית המשפט וזכתה בפיצוי של 8,000 שקל: "אמרתי 'די, את בגיל שאת לא יכולה לעמוד ולבכות בגלל שהאוטובוס שלך לא מגיע, תעשי משהו'"

  • ט"ז סיון התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: יוסי זליגר / פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: יוסי זליגר / פלאש 90)
אא

ענת היא תושבת פתח תקוה שנוסעת מדי בוקר לתל אביב. כמו רבים אחרים, גם היא הרגישה שלוח הזמנים המתוכנן של קווי האוטובוס הוא בגדר המלצה. לאחרונה היא החליטה לתבוע את חברת האוטובוסים, לאחר שלטענתה כל פניותיה חזרו ריקם. היא גם זכתה בפיצוי הוגן של 8,000 שקל.

"אני לא יכולה אפילו לספור כמה פעמים חיכיתי לאוטובוס והתאכזבתי. במשך שנתיים אין שבוע שזה לא קורה, לפעמים גם פעמיים בשבוע", סיפרה ל-חדשות 12. "בסוף נמאס לי. הייתי כל כך מתוסכלת, ואמרתי: די, את בגיל שאת לא יכולה לעמוד ולבכות בגלל שהאוטובוס שלך לא מגיע, תעשי משהו".

ענת תבעה את חברת האוטובוסים "דן". היא הלכה לבית המשפט לתביעות קטנות והוכיחה כי האוטובוס לא הגיע או איחר 28 פעמים.

בסופו של דבר, היא קיבלה פיצוי של 8,000 שקל מהחברה, בלי הוכחת נזק. ענת סיפרה כי מאז התביעה היא לא איחרה לעבודה. "הייתי בשוק מכמה שהתביעה הייתה פשוטה. לקח חצי שנה מהרגע שהגשתי את התביעה ועד שקיבלתי את הכסף", שיתפה.

מחברת דן נמסר: "התביעה מתייחסת לאירועים מתקופת הקורונה ואילך, שבה שונו נוהלי הנסיעה בהתאם להנחיות משרד הבריאות. גם אחריה, המציאות התחבורתית בגוש דן כוללת עבודות בנייה במוקדים רבים ועומסי תנועה חריגים, שגורמים לאיחורים שאינם בשליטתנו. כמחווה של רצון טוב, החליטה החברה להגיע לפשרה עם התובעת ולא לגרור את המשפט עד לפסק הדין".

תגיות:אוטובוסחברת דןתביעה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה