חדשות בארץ

כמעט אסון: זה מה שמצא בן 10 בקרקעית בריכת הכדורים בג'ימבורי

ילד בן 10 מצא אקדח אמיתי בקרקעית בריכת הכדורים במשחקייה. "יש שם עשרות ילדים והורים, ומי יודע אם חלילה זה היה מגיע לגורם פלילי או לאומני", אמר אביו בזעזוע

  • ט"ז סיון התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אורן לב בילה עם בנו בן ה-10 אתמול (ראשון) בג'ימבורי. במהלך שהותם שם ניגש אליו הבן ואמר לו כי מצא אקדח אמיתי בקרקעית בריכת הכדורים במשחקייה. האב ניגש לראות על מה מדובר,  ונדהם לראות אקדח המונח מתחת לעשרות הכדורים שמילאו את הבריכה.

בשיחה שהעניק ל'כאן 11' שחזר האב: "לרגע לא הבנתי על מה הוא מדבר - אקדח חי בתוך מתקן כזה? חשבתי שאולי זה צעצוע.

"זה היה קודם כל התקפת לב. הבן שלי בן 10, הוא כבר רואה אותי 10 שנים נושא אקדח בתור מתנדב במשטרה. הוא בא אלי פתאום ואמר לי 'אבא בוא מהר יש פה אקדח בדיוק כמו שלך בתוך בריכת הכדורים'", סיפר האב אורן. "הוא כבר יודע שלא נוגעים בשום דבר כזה שנראה כמו אקדח. זה חוק בל יעבור אצלנו. אני מגיע ביחד איתו, הוא מצביע על הנקודה, מזיז את הכדורים, ולנגד עיני מתגלה אקדח שחור שמונח בצורה יפה מתחת לכל הכדורים".

"יש שם עשרות ילדים, הורים ומי יודע אם חלילה זה היה מגיע לגורם פלילי או לאומני", הוסיף האב. "הדבר הראשון שעשיתי זה לבדוק שהוא לא טעון, הרמתי אותו, וביד השנייה לקחתי את שני הילדים שלי, הוצאתי אותם מתוך בריכת הכדורים - תוך כדי שאנשים מסתכלים עלי שאני עם נשק שלוף.

"אמרתי לאנשים שסביבי 'מצאתי אקדח' - כדי שהם יבינו שלא מדובר באירוע של הנפת אקדח בג'ימבורי. עליתי למעלה, התקשרתי למשטרה, ותוך 7 דקות הגיעה ניידת, לקחה את האקדח ואני המשכתי את הבילוי עם הילדים. אחרי שעה כשסיימנו את הפעילות הבחנתי באדם שרץ בצורה מאוד מחשידה ומהססת. ופשוט בדיעבד הבנתי שהאקדח שייך לו", סיים האב את דבריו.

תגיות:אקדחבריכת כדוריםגי'מבורי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה