מעניין

הזוי: גילתה באוויר שעלתה לטיסה הלא נכונה. איך זה הסתיים?

איך מוצאת את עצמה אישה על הטיסה הלא נכונה? תקראו טוב טוב לסיפור הזה, כי זה יכול לקרות לכל אחד

אא

לאחרונה אירעה תקרית מוזרה וחריגה ביותר בשדה תעופה מקומי בפנסילבניה שבארה"ב: נוסעת שנוהגת לטוס לעתים קרובות על ציר פילדלפיה-פלורידה, נחרדה לגלות בזמן שהיא באוויר (!) כי היא נמצאת על הטיסה הלא נכונה. 

הנוסעת, בוורלי אליס-הבארד, עלתה על טיסה שלדבריה אמורה הייתה להיות שגרתית. "הייתי צריכה ללכת לשירותים זמן קצר לפני ההמראה. בגלל ניתוח גב שעברתי לאחרונה, הלכתי מעט יותר לאט מהרגיל, וכשחזרתי, השער היה לקראת סגירה. עליתי במהירות אבל אז ביקשה ממני אחת הדיילות לשקול את מזוודת היד שלי".

יצוין כי לפני שהלכה לשירותים, צוות הטיסה אמר לה שיש עוד כעשרים דקות עד להמראה, ולפי החישובים שלה, היא הייתה צריכה להספיק שכן השירותים היו ממש קרובים. 

"כששמתי את הטרולי על המשקל נפצעתי ביד וירד לי דם. הדיילת זירזה אותי לעלות על המטוס, והדיילת עזרה לי לחבוש את הפצע במטוס, אחרי שהמטוס כבר המריא".

תוך כדי חבישת הפצע שלה, התבדחה איתה הדיילת ואמרה לה שהיא תוכל להירגע ברגע שהיא תנחת בג'מייקה, אך אליס הייתי בטוחה שזו בדיחה. "צחקתי ואמרתי לה שאני אשמח ללכת לשם, אבל יש לי חוף במקום שבו אני גרה בפלורידה, ואז, היא הסתכלה עליי ברצינות ואמרה לי: 'תסתכלי עליי. המטוס הזה נוסע לג'מייקה'. לפי המבט בעיניה, הבנתי שהיא ממש לא צוחקת", סיפרה. 

אם זה לא מספיק, אז אליס גם לא לקחה איתה דרכון לטיסה, כיוון שבארה"ב אין חיוב לשאת דרכון לטיסות פנימיות. 

אז איך אירעה טעות כל כך גדולה?

כנראה שזה צירוף של חוסר שימת לב של הדיילים כמו גם חוסר שימת לב של הנוסעת, שלא שמה לב לכך ששער העלייה לטיסה שלה, התחלף בזמן שנכחה בשירותים. כשהתבררה הטעות, שלטונות ג'מייקה אפשרו לה לחכות בנמל התעופה המקומי עד להגעת הטיסה הבאה לפילדלפיה - דבר שארך כמה שעות נוספות. 

ואיך הגיבה החברה האחראית על שינוי שער המטוס - Frontier Airlines? "אנחנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוחה ועל כך שלא הצליחה לעלות על הטיסה הנכונה. התנצלנו בפניה ואף הענקנו לה פיצוי כספי והחזר על כרטיס הטיסה".

 

תגיות:טיסהעולםמטוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה