חדשות בארץ

רוטמן לראשי המחאה נגד הרפורמה: "לא פגעתם מספיק באחדות העם והצבא?"

פעילי שמאל קיצוני ומתנגדים לרפורמה המשפטית פועלים לשבש את מצעד "יום ישראל" שייערך בניו יורק. ח"כ רוטמן: "הנשיא הרצוג חייב לדרוש מיאיר לפיד ומבני גנץ גינוי חד וחריף לפעולות אלה"

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

יו"ר ועדת החוקה, ח"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית), התייחס היום (חמישי) לדיווחים לפיהם פעילי שמאל קיצוני, ביחד עם מתנגדים לרפורמה המשפטית, ינסו לשבש את מצעד "יום ישראל בניו יורק", שייערך ביום ראשון הקרוב בארה"ב.

"בימים שבהם האנטישמיות מרימה ראש, חובתנו לשמור שהקשר בין מדינת ישראל ליהודי התפוצות יישאר מעל לכל מחלוקת פוליטית. אני אומר היום לראשי המחאה נגד ממשלת הימין: לא פגעתם מספיק באחדות העם והצבא, הסתתם ופעלתם באלימות בישראל?".

"הפרעה שלכם למצעד של 'יום ישראל בניו יורק', בו צועדים נציגים מהקואליציה ומהאופוזיציה כדי לסמל את האחדות עם יהודי התפוצות, תהיה עוד פגיעה בערך יהודי וציבורי חשוב".

רוטמן פנה לנשיא המדינה יצחק הרצוג, וביקש ממנו לגנות את ארגוני המחאה העומדים מאחורי הרעיון: "אני קורא לנשיא המדינה לגנות את ארגוני המחאה, שמוכנים לשרוף גם את הקשר עם יהודי התפוצות שכל כך חשוב לכולנו כדי להרוויח נקודות במאבק פוליטי. הנשיא הרצוג גם חייב לדרוש מיאיר לפיד ומבני גנץ גינוי חד וחריף לפעולות אלה".

"המאמצים של פעילי המחאה בישראל לפוצץ את הצעדה, כמו גם ניסיונות של פעילי bds וגורמים אנטי ציוניים שבאים לחבל בה, מחייבים התבטאות תקיפה מצד כל מי שרואה את עצמו כמנהיג ציוני. אני קורא לחברי הקהילה היהודית בניו יורק לדחות את אלו שמבקשים לפלג ביננו ולהחליש אותנו. אני קורא לכם לצעוד איתי ועם חבריי השרים וחברי הכנסת למען היותנו עם אחד".

תגיות:שמחה רוטמןיום ישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה