חדשות בארץ

מאסר עולם נגזר על המחבלים שרצחו את המאבטח באריאל

יחיא מרעי ויוסף עאצי רצחו את ויאצ'סלב גולב לפני שנה, בעמדת שמירה בכניסה לאריאל. בית משפט צבאי הטיל על המחבלים לפצות בשלושה מיליוני שקלים את משפחת המאבטח, ואת ארוסתו שהייתה עמו בזמן הפיגוע

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בית המשפט הצבאי בשומרון גזר היום (רביעי) עונשי מאסר עולם, ועוד 30 שנים במצטבר, על המחבלים יחיא מרעי ויוסף עאצי שרצחו את המאבטח ויאצ'סלב גולב הי"ד בפיגוע ירי באריאל בשנה שעברה.

בנוסף לעונשי המאסר בפועל הטיל בית המשפט על המחבלים לשלם פיצוי של שלושה מיליוני שקלים למשפחת הנרצח ולארוסתו, ויקטוריה פליגלמן, עליה גונן בגופו בעת הפיגוע, וכך מנע מהקליעים לפגוע בה.

על פי כתב האישום שהוגש נגד המחבלים, עאסי ומרעי הגיעו עם מכוניתם למחסום שבו שמר גולב הי"ד, יצאו מהמכונית עם רובה קרלו ופתחו באש. אחרי שביצעו וידוא הריגה הם נמלטו. כוח צה"ל עצר אותם כעבור יומיים בכפר קרוואת בני חסן.

השניים הורשעו בעבירה של גרימת מוות בכוונה, המקבילה באיו"ש לעבירת הרצח וכן בעבירה של ניסיון לרצוח את ארוסתו של גולב הי"ד. לפי עובדות כתב האישום שני הנאשמים החליטו לבצע פיגוע רצחני נגד אזרחים ישראלים, לאחר ששמעו דיווחים על עימותים בין פלסטינים לבין כוחות הביטחון באיו"ש.

תגיות:אריאלמחבלמאסר עולם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה