חדשות בארץ

לוין: "לא מתרשמים מאיומים מאפיוזיים. נתקן את המערכת המשפטית"

שר המשפטים הגיב במליאה לאיום האופוזיציה לפרוש מהשיחות בבית הנשיא, אם הממשלה תקדם חוקים הקשורים לרפורמה המשפטית: "הציבור רואה עכשיו מי בא לשיחות כדי להתגמש, ומי מתנהג כאילו המדינה שלו וכאילו הוא ניצח בבחירות"

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

שר המשפטים יריב לוין הגיב היום (רביעי) במליאת הכנסת, לביקורת שהשמיעה האופוזיציה על כך שהממשלה לא רוצה להגיע להסכמות בנושא הרפורמה המשפטית, ומנסה לקדם חוקים בנושאים עליהם דנים בשיחות בבית הנשיא.

בתשובה לאיום שהשמיע ח"כ גדעון סער (המחנה הממלכתי) לפיו "האופוזיציה תפרוש מהשיחות אם הקואליציה תקדם איזה חוק", אמר שר המשפטים: "הרפורמה המשפטית לא ירדה מעל הפרק. הפסקנו להיות תמימים. אנחנו נתקן את המערכת המשפטית. לא מתרשמים מהאיומים המאפיוזיים שאתם משמיעים כלפינו. לנו אסור לעשות כלום כדי שלא תפרשו מהשיחות, אבל לכם מותר להביא חוק שבליבת הנושאים בבית הנשיא. הציבור רואה עכשיו מי בא לשיחות כדי להתגמש, ומי מתנהג כאילו המדינה שלו וכאילו הוא ניצח בבחירות".

צוותי המשא ומתן של הקואליציה והאופוזיציה ממשיכים בשיחות בבית הנשיא. ח"כ קטי שטרית, חברת צוות המו"מ של הליכוד, אמרה לגלי צה"ל: "בקרוב ייצא סוג של מסמך הבנות שעליהן יש הסכמה רחבה".

גם נשיא המדינה יצחק הרצוג התייחס לנושא, בשיחה עם כתבים במהלך ביקורו היום באזרבייג'ן: "אני לא תמים, אבל מאמין שאפשר להגיע להסדר, זה תהליך ואין לי דד-ליין. האלטרנטיבה ברורה לכולם, עם קריסת השיחות יהיה עימות פנים ישראלי שמחליש אותנו מאד, שמעורר תהיות בקרב ידידנו וחרדה בקרב העולם היהודי. זה אוכל אותנו מבפנים. השיחות אצלי רציניות ומחפשות יציאה למרחב".

תגיות:יריב לויןהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה