חדשות יהדות

מני אסייג: "רק לפני כמה ימים קיבלתי ברכה מהרב אדלשטיין, התפללו"

אנשים רבים ברחבי הארץ מצטרפים לקריאתו של הבמאי והיוצר להתפלל עבור הגאון הרב אדלשטיין. אריה דרעי: "לקיים בנו חכמי ישראל". אפילו הבלוגר מסעודיה בירך

  • ט' סיון התשפ"ג
(צילום: דוד כהן / פלאש 90)(צילום: דוד כהן / פלאש 90)
אא

"רק לפני כמה ימים זכיתי לקבל מהצדיק ברכה. לקיים בנו חכמי ישראל: חברים, נא להתפלל  לרפואתו השלמה והמהירה של מרן הרב ירחמיאל גרשון בן מרים אדלשטיין שליט״א בתוך שאר חולי ישראל. תבורכו". כך כתב הבמאי והיוצר שלום אסייג לעוקביו בטוויטר אתמול (ראשון).

אסייג, כמו רבים אחרים, מתפללים לשלומו של הגאון הרב גרשון אדלשטיין. הרב אריה דרעי הוסיף: "לקיים בנו חכמי ישראל: יחד עם כלל עם ישראל נושא תפילה לרפואתו השלמה והמהירה של רה״י הגרי״ג אדלשטיין שליט״א בתוך שאר חולי עמו ישראל".

שלשום בלילה התקיימה עצרת תפילה בהיכל בית המדרש הגדול "היכל יצחק" במודיעין עילית לרפואת הרב. שמו של הרב לתפילה: רבי ירחמיאל גרשון בן מרים.

מביתו של הרב אדלשטיין נמסר: "הציבור נקרא להעתיר בתפילה לרפואתו ושובו לאיתנו של רשכבה"ג מרן הגאון רבי ירחמיאל גרשון בן מרים שליט"א. על פי החלטת הרופאים ישאר רבינו מרן שליט"א בבית החולים למעקב והשגחה".

‏התפילה ההמונית של הרב אדלשטיין הגיעה אפילו לסעודיה. הבלוגר הסעודי מוחמד סעוד כתב אתמול: "אני רוצה לשלוח מכאן איחולי החלמה ולהשתתף בתפילות לרפואת מנהיג הציבור החרדי הרב גרשון אדלשטיין, שאלוקים ישלח לו רפואה שלמה וחיים טובים וארוכים".

 

 

תגיות:הרב גרשון אדלשטייןמני אסייג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה