חדשות בארץ

אב הילדה שנפגעה מירי תועה: "הקליע פגע 4 ס"מ מהראש של אביגיל. זה יכול היה להיגמר רע מאוד"

אביגיל בת ה-9 נפגעה מירי תועה ביישוב כוכב יעקב בבנימין. "הרופא בקופת חולים אבחן כי יש כניסה של הקליע בלי יציאה"

  • ח' סיון התשפ"ג
אילוסטרציה (צילום: דובר צה"ל)אילוסטרציה (צילום: דובר צה"ל)
אא

הנס של אביגיל: אביגיל בת ה-9 נפגעה בבוקר חג השבועות מפגיעת ירי תועה ביישוב כוכב יעקב שבבנימין, ונפצעה באורח קל עד בינוני.

אביה שמעון עוזרי סיפר הבוקר (ראשון) לחדשות 12 כי הפגיעה התרחשה בעת שהילדה שיחקה עם חברותיה בכניסה לבניין. "אביגיל ראתה שיורד לה דם מהכתף ושנהיו לה חורים בשמלה ובגוף ורצה הביתה. הילדה שיחקה בכניסה לבניין עם חברות ופתאום הרגישה שנפל עליה משהו", אמר האב.

"היא לא הבינה מה זה", הוסיף האב. ''היא ראתה שנהיו לה חורים בשמלה ובגוף והבינה שזו לא מכה ושמשהו חדר לגוף שלה. היא פנתה מיד לקופת חולים, ואחרי שהרופא בדק אותה הוא אמר שזה כנראה קליע ושעליה להתפנות מיד לבית החולים כי יש כניסה של הקליע בלי יציאה".

בראיון ל-ynet התייחס האב לנס הגדול: "הקליע פגע 4 ס"מ מהראש של אביגיל. זה יכול היה להיגמר מאוד רע. השכונה פה מלאה בילדים, ואם חלילה היה פוגע בתינוק - מה היה איתו? המדינה והרשויות צריכים לעשות לדבר הזה סוף".

אביגיל פונתה לבית החולים שערי צדק בירושלים עם פציעה חודרת בפלג גופה העליון. "היא השתחררה מבית החולים, עכשיו היא נחה בבית ברוך השם", אמר האב.

כוחות הביטחון מעריכים כי הירי התועה הגיע מכיוון רמאללה. נזכיר כי זו הפעם השלישית בחודשים האחרונים שתושבים ביישוב כוכב יעקב נפגעים מירי תועה.

תגיות:ירי תועהכוכב יעקב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה