כתבות מגזין

כתבי אתר הידברות משתפים: מה אני הכי אוהב/ת באתר?

עבודת הצוות, ההרצאות, התגובות והבית של האנשים שמחפשים תשובות: לקראת עליית האתר החדש, כתבי הידברות משתפים מה הדבר הכי אהוב עליהם באתר

  • ה' סיון התשפ"ג
אא

למה חשוב שתכתבו תגובות, ואיך שירה דאבוש (כהן) פותחת יום עבודה? לקראת עליית האתר החדש, כתבי הידברות משתפים מהם הדברים שמחברים אותם לאתר.

 

שולי שמואלי

בעיני, הידברות היא הבית של אלו ששואלים על החיים, אלו המסורתיים שעבורם יהדות היא חלק בלתי נפרד מהחיים, המתחזקים ובעלי התשובה. החיים עמוסים ותובעניים כל כך, ולפעמים הקרבה לבורא עולם, שהיא למעשה תכלית החיים, עלולה להידחק הצידה. הידברות כאן כדי לדאוג שזה לא יקרה. במחלקת דיגיטל-תוכן עושים הכול כדי לדחוף חיזוקים בצורה שמותאמת לדור, הן בפלטפורמות השונות והרלוונטיות, והן ביצירת תכנים מקוריים ואטרקטיביים שמדברים את השפה של הדור.

מה שמיוחד כאן כל כך זה המנוע שמניע את הידברות, והוא – הענקה לעם ישראל. זה מתבטא החל במחלקות השונות בארגון, שמסייעות בתחומים שונים: שלום בית, מחלקת "בנפשנו" לסיוע להלומי הקרב ובני משפחותיהם, חסד למשפחות מעוטות יכולת, מניעת הפלות והתבוללות, מחלקת "נפשי בשאלתי" המסייעת בהתמודדות עם קשיים רגשיים – וכלה ביוזמות ופרויקטים מבורכים שהארגון לוקח על עצמו. האהבה והאכפתיות לעם מתבטאת מאחורי כל פעילות של הארגון. עובדי הידברות לא מגיעים למקום העבודה כדי להדפיס כרטיס, אלא כדי לעבוד עם הלב, וזה מה שיפה ומרגש כל כך. עבורי, הידברות הוא לא אתר ולא ארגון. הידברות זה מקום של אהבת ישראל.

 

תמר שניידר

בהידברות, אני אוהבת במיוחד את התכנים הנקיים. לא ברור מאליו שיש כל כך הרבה תכנים טובים לצפות בהם, דברים שעד לפני כמה שנים היו בגדר חלום.

 

אורית גרוסקוט

האנשים. זכיתי לעבוד עם צוות איכותי כל כך של אנשים טובים, יראי שמיים, שמוכנים בכל רגע לתרום מזמנם בשעות לא שעות – הכל כדי שאתר היהדות הגדול בעולם ימשיך לקרב ולגרום לעוד יהודי להתחזק.

 

איציק יצחקי

האנשים. בסוף, הכל זה אנשים. הידברות הוא אתר תוכן איכותי. האנשים שעובדים מאחורי הקלעים – לא פחות.

 

שני מויאל

הידברות זה פשוט "הבית" השני שלי, שאיתו גדלתי והתחזקתי עם השנים. גליתי את האתר לראשונה כשהוא הוקם, ומאז - כל מה שאני צריכה אני מוצאת באתר הזה. בתור מזינת תכנים אני נחשפת למגוון רחב של תכנים, כי אני זו שמעלה ומפרסמת הכל, ועל הדרך קוראת לפעמים כתבות מעניינות ומקבלת כל מיני דברים חשובים לחיים. אני נהנית מזה.

 

גבי שניידר

אם לסכם בתמצית: העבודה המעניינת והאתגרית; הצוות המדהים והיחסים הבין-אישיים בתוכו – אין דברים כאלו; תחושת השליחות שמלווה את העשייה; המספרים המדהימים של הכניסות לאתר; והתגובות של הגולשים – המפרגנות, ותאמינו או לא, גם אלו שלעיתים פחות מפרגנות.

 

שירה דאבוש (כהן)

ברוך השם, זכיתי להיות במשפחת הידברות כבר למעלה מעשר שנים (!) וזה אומר הכל. איך הזמן עובר כשנהנים… וכן, אני נהנית מכל רגע גם היום ב"ה. יש לנו צוות מדהים אחד-אחד, כשבראש ובראשונה מי שמנצח על המקהלה שכל התווים בה מסתדרים בהרמוניה מופלאה הוא העיתונאי ומנהל האתר דודו כהן, שהוא אישיות בפני עצמה. 

מלבד זאת, אני נהנית הנאה גדולה בתפקיד שלי היום, שהוא במילה אחת – מרתק. 

קצת על המזלג: אני פותחת את הבוקר שלי עם הצפה של מידע שאני קוראת בכל אתרי החדשות הגדולים, ואז עוברת לרשתות החברתיות ולדפים חזקים שאני עוקבת אחריהם. בעגה המקצועית זה נקרא "לשוטט". 

בשלב הזה אני "צדה" את האייטמים שאני הולכת לעבוד עליהם באותו יום. מה קורה כשאני לא מוצאת אייטמים טובים? זו שאלת השאלות לכל כתב, ומה שאני עושה במקרים הללו הם – ניחשתם נכון – אלתור. 

אז או שאני כותבת טור (פעם זה היה על שידוכים, וגם היום קצת, והיום זה בעיקר על נושאים שונים ומגוונים שבוערים בי) או שאני אוספת ממים למקבץ הומור, או שאני מחפשת איזה ציוץ מעניין בטוויטר… יש הרבה מה לעשות, זה אף פעם לא נגמר. צריכים רק קצת יצירתיות מחשבתית. 

אני אוהבת את זה שאני "אדון לעצמי" באתר, ובזכות ההזדמנות שניתנה לי להתפתח וללמוד – למדתי המון דברים חדשים שלא ידעתי שאני יכולה לעשות, כמו עריכת כתבות, הזנת תכנים ועריכת סרטונים. הלימוד וההתפתחות, אגב, זה משהו שמלווה את התפקיד כל הזמן. אין רגע דל. אני כל הזמן מדייקת את עצמי יותר בתוך העבודה, ואין ספק שזה מעניין ונותן כוחות לעבודה כמו שלנו, שעם חוסר שימת לב וחוסר לימוד והתפתחות, יכולה גם להיות מונוטונית מאד. 

אני גם מאד אוהבת את סוג התפקיד – שהוא יותר שליחות מאשר "סתם" עבודה. אני חושבת שכל הכותבים בהידברות יסכימו איתי שאין כמו לפתוח את הבוקר באתר שבו רואים פתאום איזה חיזוק באמונה, איזו הלכה שלא ידענו על קיומה, איזו שאלה שנוגעת בדיוק גם אלי או איזה אדם מעניין עם ערך מוסף בכתבות המגזין הנפלאות שלנו. יש ערך מוסף בהידברות, שאין בשום מקום אחר: קירוב הלבבות והתחזקות במצוות, שמי לא צריך, בעצם?

גם מי שכבר חזר בתשובה לפני הרבה שנים, צריך בכל יום "בוסט" של אמונה, שמחה, תפילה ועידוד לדרך שהוא עובר, ואין ספק שזה נמצא באתר ובארגון בכמויות אינסופיות. זכיתי לעבוד במשך תקופה בארגון עצמו, ואני מכירה קצת את הנשמות הפועלות מאחורי הקלעים, ואין ספק שהידברות זה משהו אחר. הידברות זה לב, זה נשמה, עם המון עומק. מי שיחפש לראות מה זה הידברות ב-surface, לא יצליח לדלות את האוצרות הגנוזים. 

כי כדי להבין מה זה הידברות באמת, מעבר לכל המילים היפות – צריך לצלול אל העומק. להכיר מבפנים את הפנים. אומרים שהפָּנים של אדם מעידות על הפְּנים שלו, ואני מוסיפה על זה שהפָּנים של האנשים שנמצאים בהידברות, כל אחד בתפקידו הוא, מעידות על פְּנים עשיר ומלא בתוכן, על יראת שמיים צרופה, על לב שמחפש כל הזמן להתעלות ולהתדייק בתפקיד שלו, ועל אמת. כן. זו שכולנו מחפשים אחריה כל הזמן ורבים פשוט לא יודעים איפה למצוא. 

 

גלית לוי

האהבה האינסופית שעם ישראל מרעיף על בורא עולם ועל שליחו הנאמן, מורנו ורבנו הרב זמיר כהן. רואים בחוש את גלי התשובה כמים אדירים. מיליוני אנשים מתקרבים ומתחזקים, כי הנשמה שלהם מרגישה סוף סוף בבית. הסיפורים הרבים מורידים דמעות, פלגי מים, ואני גלית, הבת של ששון ומולי מדימונה, זוכה לעבוד בזיכוי הרבים ההיסטורי הזה ערב ביאת משיח צדקנו. לצד בעלי וילדי, העבודה בהידברות היא אחת המתנות הכי גדולות שקיבלתי בחיים, וזה נותן כוחות מיוחדים לעבוד מסביב לשעון.

 

דבי רייכמן

הדבר האהוב עלי בהידברות הוא עבודת הצוות. העובדים בארגון בכלל, ובאתר בפרט, כולם מסורים לעבודת הקודש המיוחדת הזו באופן יוצא דופן – כשבמקביל, בין העובדים כולם קיים קשר טוב וידידותי. בעצמי רכשתי מתוך צוות האתר כמה חברות טובות, שהחברות איתן יוצאת מגבולות העבודה. השילוב הזה, של המסירות והקרבה, הוא בעיני אחד הגורמים המשמעותיים שהופכים את אתר הידברות להרבה יותר מכל אתר אחר, כי ההשקעה בכל פרט, בכל כתבה וכתבה, ניכרת גם למי שלא מכיר את התהליכים שמתרחשים מאחורי הקלעים.

 

מוריה חן

התגובות.

לעיתים מעלים כתבה ולא תמיד יודעים איך היא מתקבלת, החל מהשאלה הכי פשוטה – האם הכתבה הייתה מעניינת ועד לשאלה המהותית – מה הגולש לקח ממנה?

יש מנעד רחב של תגובות, מכל גווני הקשת של עם ישראל. התגובות מאפשרות לנו להכיר את הציבור מקרוב, לשמוע את הצורך, לתת מענה הולם, ולחוש אתכם גם מאחורי המסך על מנת להמשיך להשפיע בטוב.

אז תמשיכו לכתוב לנו. אנחנו רוצים לשמוע.

 

אבנר שאקי

נדיר למצוא ארגון שעושה כל כך הרבה דברים איכותיים וטובים למען ערכי הנצח של עם ישראל – חיזוק עבודת ה' והגברת האחדות והאהבה בעם ישראל. אנשים רבים בהידברות משקיעים את מיטב כוחם ומרצם עבור מטרות עליונות אלו, וזה מרגש ומעניק תקווה לגבי המשך דרכו של עם ישראל עד גאולתנו השלמה.

 

הדס אפיק

במילה אחת: "הכל". ואני לא מתכוונת רק במובן שאני מתחברת לכל תוכן ואייטם שעולה לאתר, אלא גם במובן הפשוט של המילה "הכל", כי באתר הידברות באמת יש הכל, וזה בדיוק מה שמייצר את היופי והייחודיות שלו.

 

מורן קורס

לגמרי הכל. היופי, הגיוון, מנעד הכתבות השונות, תחומי העניין, שיעורי התורה, הנושאים הרבים עליהם מדברים... איך שהתחלתי – כך אסיים: הכל.

 

נעמה גרין

וואו, מה לא? ההרצאות של הרב זמיר כהן מרתקות אותי בכל פעם מחדש. כמו כן אני נהנית להאזין גם להרצאות של הרב יצחק פנגר, הרב יגאל כהן ורבנים נוספים. אני אוהבת מאד את הצוות האיכותי, ואת הגולשים היקרים שמגיבים, ומזכירים לי בכל פעם מחדש שיש עבור מי להשקיע, יש מי שנהנה, קורא ומתחזק. 

תגיות:אתר הידברותכתבים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה