חדשות בארץ

נתניהו: "נמשיך להפתיע. הממשלה הזו תמלא את כל ארבע שנותיה"

ראש הממשלה מסר הצהרה לתקשורת, לפני שלב הדיונים הסופיים לאישור תקציב המדינה הדו-שנתי: "מעבירים תקציב ששומר על המסגרת. נמשיך להפתיע בכל התחומים"

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הערב (שלישי) הצהרה לתקשורת, בישיבה מיוחדת של כל חברי הקואליציה, לפני ההצבעה הסופית במליאת הכנסת על אישור תקציב המדינה הדו שנתי.

"אני מבקש קודם כל להודות לחבריי ראשי המפלגות, ואני רוצה להודות לכל אחד ואחד מ-64 חברי וחברות הכנסת על ההתלכדות, האחדות, ובסוף על החברות", אמר נתניהו בפתח הצהרתו, "אמרתי בישיבת הממשלה בכותל לאופוזיציה: 'אל תפתחו ציפיות, אנחנו נעביר תקציב', ואכן אנחנו מעבירים תקציב היום ומחר".

ראש הממשלה הוסיף: "כל פעם אנחנו מפתיעים מחדש, הפתענו כשניצחנו בבחירות, הפתענו את האויבים שלנו בעזה, הפתענו את איראן. אני מלא התפעלות מהכוחות שלנו. אנחנו נפתיע את האויבים שלנו ואנחנו נצליח. אנחנו מפתיעים בכלכלה, אנחנו מעבירים תקציב אחראי, שומר על מסגרת, שיקבל את השבחים מסוכנויות הדירוג. אנחנו פועלים בכל התחומים, נקים את המשמר הלאומי, נפעל במאבק ליוקר המחיה, בכל התחומים של תשתיות ותחבורה, בחינוך, בכל".

לסיום אמר נתניהו: "אני חושב שהיכולת שלנו לעשות נובעת משיתוף הפעולה. נמשיך לעבוד ולהפתיע ולהצליח. לחברינו באופוזיציה אומר: אל תפתחו ציפיות, כי הממשלה הזו תמלא את כל ארבע שנותיה".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התייחס אף הוא בישיבה להעברת התקציב: "ברוך השם שהגענו לערב הזה, זאת בשורה חשובה וטובה לאזרחי ישראל ולכלכלת ישראל. אני אומר לכם באחריות, בניגוד למה שמספרים לכם בתקשורת, בתקציב הזה יש בשורות אדירות בדיור, בחינוך, ברווחה, בחיזוק הזהות היהודית, בביטחון ובביטחון האישי. בתקופה של סערה עולמית בכלכלה, אנחנו מעניקים יציבות כלכלית, תקציב אחראי שמאפשר לנו להיאבק באינפלציה וביוקר המחיה. לחולל רפורמות שהמדינה זקוקה להן".

תגיות:תקציב המדינהבצלאל סמוטריץ'בנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה