חדשות בארץ

מגישת CNN כינתה את רצח בנות משפחת די כ"קרב יריות". ליאו די שוקל תביעה

ליאו די, ששכל את אשתו ושתי בנותיו בפיגוע בבקעת הירדן, הודיע כי ישקול תביעה נגד מגישת CNN שכינתה את הפיגוע כ"קרב יריות"

  • ג' סיון התשפ"ג
ליאו די (צילום: אורן בן חקון / פלאש 90)ליאו די (צילום: אורן בן חקון / פלאש 90)
אא

ליאו די הודיע כי הוא שוקל לתבוע את רשת החדשות האמריקנית CNN בעקבות דיווח כוזב על הפיגוע בבקעת הירדן, בו נרצחו אשתו לוסי ושתי בנותיו מאיה ורינה הי"ד.

על פי הדיווח הבוקר (שלישי) ב'ישראל היום', המגישה הבכירה כריסטיאן אמנפור תיארה את רצח הבנות כ"קרב יריות". לאחר מכן שלחה הודעת מייל לליאו, ובו התנצלה על מה שאמרה. אמנפור הביעה את תנחומיה, אמרה כי "כשלה בלשונה", וציינה כי לא "הייתה כוונת זדון" מצידה.

אמנפור התנצלה ואמרה כי "התבלבלה" והתכוונה לומר "'יריות' (shooting) ואמרה בטעות "'קרב יריות' (shootout). היא הוסיפה כי התנצלה אישית בפני די על "הכאב המיותר שנגרם לו".

די השיב לה במייל ארוך שבו אמר כי אינו מקבל את התנצלותה בגלל שהיא הפיצה מידע שגוי למיליוני אנשים. כן דרש די מאמנפור שתביע התנצלות באופן פומבי, אך אמנפור טרם השיבה לו.

בשיחה שנערכה בין די לבין ראש המשרד של CNN בירושלים, אלן גרין, שאל די את גרין אם הוא יודע את ההבדל בין הרצח של בנות משפחתו בידי מחבל לבין קרב יריות בין חיילים למחבל. גרין ענה לו כי אינו יכול להשיב.

נוסף על כך, לפני מספר שבועות ראיינה מגישה את די, ולאחר הריאיון אמרה כי "נביא עוד מקרים דומים מהצד הפלסטיני". די אמר שאם CNN לא תתנצל הוא מתכוון לתבוע את הרשת במטרה לקבל פיצויים בסך 1.3 מיליארד דולר. הוא הדגיש כי ישקול לוותר על התביעה במידה והרשת תשנה את אופן הסיקור שלה.

תגיות:CNNליאו די

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה