חדשות בארץ

צה"ל הרס את בית המחבל שרצח את אור אשכר הי"ד

התגובה של כוחות צה"ל ומג"ב למשפחת המחבל מועתז אל חואג'א, שביצע פיגוע ירי בדיזנגוף, בו נרצח אור אשכר הי"ד. במהלך הפעילות: הפרות סדר אלימות הכוללות יידוי אבנים והשלכת מטען לעבר צה"ל

  • ג' סיון התשפ"ג
(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

כוחות צה"ל ומג"ב פעלו הלילה (בין שני לשלישי) בכפר נעלין בחטיבת אפרים כדי לבצע את הריסת בית המחבל מעתז אל חואג'ה, שביצע את פיגוע הירי בדיזנגוף לפני כחודשיים. כזכור, בפיגוע נרצח אור אשכר הי"ד ועוד שניים נפצעו. חוואג'ה, 23, היה איש חמאס שכבר ישב בכלא הישראלי פעמיים. הוא חוסל על ידי לוחם ימ"מ שהיה בחופשה.

במהלך הפעילות התפתחו הפרות סדר אלימות. חשודים הבעירו צמיגים, יידו אבנים, השליכו מטען וירו זיקוקים לעבר כוחות צה"ל. הכוח הגיב באמצעים לפיזור הפגנות. זוהו מספר פגיעות. על פי דיווחים פלשתינים, שלושה נפצעו. עוד דווח, כי מערכות הכריזה במסגדים קראו לתושבים ללכת לביתו של המפגע. צה"ל הציב צלפים על גגות הבניינים במקום וירה במתפרעים. בנוסף, דווח כי הכוחות הוציאו את שכניו של המחבל מהבתים לקראת הריסת ביתו.

הפיגוע בו נרצח אשכר אירע ב-9 במרץ בשעות הערב. חוואג'ה ירה לעבר מבלים במסעדה ברחוב דיזינגוף בתל אביב. אשכר בן ה-32 נפצע אנושות ונפטר מפצעיו שבוע וחצי לאחר מכן.

תגיות:הריסת בתי מחבליםאור אשכר הי"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה