חדשות בארץ

הזמר חופני כהן בסכנת חיים, משפחתו מתחננת: "הצילו אותו"

מצבו של אחד מעמודי התווך במוזיקה הישראלית מדרדר. עבר ניתוחים ומצבו הכלכלי והבריאותי לא טוב. משפחתו: "תצילו את חופני היקר שלנו, אחרי שעבר את השתלת הכליות, הלב שלו במצב לא טוב"

  • ב' סיון התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

משפחתו של חופני כהן, אחד מעמודי התווך במוזיקה הישראלית ואחיו של הזמר יזהר כהן, קוראת לציבור לעזרה. הזמר נמצא במצב קריטי ולכן היא מקדמת לכבודו מופע מיוחד עם אומני ישראל, שיתקיים ברחובות. ההכנסות יוקדשו למטרה טובה - להציל חיים.

חופני, 76, עבר לפני מספר שנים השתלת כליות. קודם לכן עבר ניתוח לב פתוח. מצבו התייצב בהמשך, אבל מאז הוא ירד מנכסיו ומתגורר בשכירות במרכז הארץ. במקביל, המצב הבריאותי שלו הדרדר. "הוא לא בקו הבריאות, עם סכנת חיים ממשית", סיפרו מקורביו לחדשות 12.

מי שעזר לחופני לממן את השתלת הכליה הוא הזמר שלומי שבת שאמר לערוץ: "הוא עזר לי בתחילת הדרך ועזר לרוב הזמרים בארץ, וזה הזמן להחזיר לחופני חום ואהבה. אני וראובן גבריאלי, שהוא חבר אמת בשעת צרה, ביקרנו אותו ובקשר עם המשפחה, עצוב לי מאוד. חופני המנטור היקר שלי, אני מתפלל עליך. מחזיק לך אצבעות שתחלים".

ורדינה כהן, אחותו, סיפרה בכתבה: "המצב לא מי יודע מה, לא טוב. הוא צריך לעשות דחוף ניתוח ולניתוח הזה צריך רופא ספציפי, וגם המצב מאוד מורכב. מפחדת, בוא נגיד ככה: תחשב את כל מה שאמרתי וכל מה שמשתמע מכך בנוגע למצבו. הרגליים שלו מאוד מאוד נפוחות, כואב לו. הוא סובל, רוב הזמן הוא ישן. בוא אגיד לך ככה, זה לא חופני שאתה מכיר. עם ישראל אוהב את חופני".

בת משפחה נוספת אמרה: "הצילו את חופני היקר שלנו, אחרי שעבר את השתלת הכליות, הלב שלו במצב לא טוב. הוא נמצא כרגע במרפאה איפשהו בארץ, בטיפול שחייב אשפוז בגלל הרגליים שהתנפחו לו".

תגיות:זמרסכנת חייםחופני כהן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה