חדשות בארץ

חייל צה"ל נפצע בפיגוע דריסה בכפר חווארה, מצבו בינוני

רכב פלסטיני פגע בחייל שהיה בסמוך לעמדה צבאית בפינת רחוב בכפר. המחבל נמלט בנסיעה מהמקום וכוחות צה"ל פתחו במצוד אחריו. הפצוע פונה לבית החולים ומצבו מוגדר בינוני

צילום: אגף תקשורת איחוד הצלהצילום: אגף תקשורת איחוד הצלה
אא

(עודכן: 20:45)

רכב התנגש היום (ראשון) בעוצמה בחייל שעמד בסמוך לעמדה צבאית בפינת רחוב בכפר חווארה שבשומרון. מבדיקה ראשונית עולה כי הרקע לאירוע לאומני. לוחם נוסף שהיה איתו פתח בירי לעבר הרכב הדורס, אשר נמלט לאחר מכן מהזירה. כוחות צה"ל פתחו במצוד אחריו.

צוות רפואי של צה"ל החל לטפל בפצוע, חייל מגדוד 50 של הנח"ל. מצבו הוגדר בתחילה קל, והוא היה בהכרה מלאה. מבית החולים בפתח תקווה, אליו פונה, נמסר כי מצבו בינוני.

ציר חווארה המשרת את תושבי האזור נחסם לתנועה עקב הפעילות של צה"ל.

בעקבות הפיגוע, חבר הכנסת דני דנון (ליכוד) קרא לסגור את כל החנויות והעסקים בכביש הראשי של חווארה: ''עוד פיגוע בציר המוות של חווארה. בנס אין הרוגים. אבל הכתובת על הקיר. יש לסגור את כל העסקים בציר התנועה ולאבטח את הציר לכל אורכו ורוחבו. נדרשת מדיניות אפס טרור בחווארה".

יגאל ברנד, מנכ"ל ההנהגה העולמית של בית"ר: "בפעם המי יודע כמה פיגוע שיוצא מכפר המחבלים חווארה. הגיע הזמן שאת הכפר הזה ינקו מתשתיות טרור. יהודים אשר נוסעים בכביש נמצאים כברווזים במטווח. אני קורא לצה"ל לצאת למבצע לניקוי הכפר מטרור. אסור שדם היהודים יהיה הפקר".

תגיות:פיגוע דריסהחווארה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה