פעילות הידברות

המתנה המרגשת לקראת מתן תורה: מיוחד לשותפי אתר הידברות

מאות רבות כבר ניצלו את ההזדמנות הנדירה, להיות שותפים באתר המרכזי של הפצת התורה בדורנו, וכעת נחשפת ההפתעה המרגשת

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

עלייתו הקרובה לאוויר של האתר החדש של הידברות כבר מעוררת עניין רב, אלפי שיחות שהגיעו למוקדי הטלפון בהידברות, ובפי כולם הציפייה מתי זה כבר קורה.

אתר הידברות מוביל בראש רשימת אתרי היהדות בעולם, התכנים המגוונים, האיכות והבהירות, ומעל הכל, האור החמים והמתוק של היהדות שניבט מבין כל כתבה, מאמר או סרטון.

למרות ההצלחה המסחררת כבר תקופה ארוכה עמלים בארגון הידברות על שדרוג משמעותי של האתר, הן ברמה הטכנולוגית המקצועית, הן ברמה העיצובית, ובעיקר תרגום של האתר גם לצרפתית ואנגלית, ופתיחת אוצרות הקדושה שלו לכמה שיותר יהודים בכל מקום בעולם.

מאז מעמד הר סיני, בו עמדו כל היהודים וקיבלו את התורה מהקדוש ברוך הוא בכבודו ובעצמו, לא היה מקום אחד בו יכלו להתקבץ כל כך הרבה יהודים ומכל כך הרבה פינות בעולם כמו באתר הידברות.

בהתאם לכך הוחלט שפתיחת האתר החדש תהיה מיד לאחר חג השבועות, וההכנות לחג המרומם נשזרות בהכנות לרגע המרגש בהעלאת האתר החדש לאוויר.

 

המתנה הנדירה!

וכעת אנו גם חושפים שהוכנה מתנה מיוחדת שתוקדש אך ורק לשותפים היקרים, שלקחו על עצמם להיות שותפים בפרוייקט המרגש של הקמת אתר הידברות החדש:

ספר תורה מיוחד שיוכנס השבוע ערב חג מתן תורה לישיבתו של הגאון רבי זמיר כהן שליט"א בביתר. ספר התורה מוקדש אך ורק לזכותם של השותפים באתר הידברות החדש, ובשנה הקרובה יקראו בו בקביעות בישיבתו של הרב זמיר כהן.

 

לפרטים אודות המתנה הנדירה, וההוקרה האישית של הרב זמיר כהן לשותפי האתר החדש,

חייגו כעת: 073-222-1212, או לחצו כאן.

תגיות:מתן תורהאתר הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה