חדשות בארץ

מפעים | לאחר שעבר 180 ניתוחים: הפצוע הקשה ביותר מעזה – התחתן

סיפורו של כפיר לוי ילווה אתכם עוד ימים ארוכים: הוא נפצע אנושות מפגיעה ישירה של טיל RPG, עבר 180 ניתוחים מורכבים, ובשבוע שעבר הוא עמד תחת החופה עם בחירת ליבו

  • א' סיון התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

כפיר לוי, שנפצע אנושות מפגיעה ישירה של טיל RPG, ועבר 180 (!) ניתוחים בארץ ובעולם – התחתן ביום רביעי האחרון עם בחירת ליבו תקווה.

לוי נחשב לאחד הפצועים הקשים ביותר בתולדות הלחימה בעזה. ב-2002, בעת ששמר בעמדה ביישוב נצרים, עוד בטרם ההתנתקות מגוש קטיף, נפגע מטיל RPG ונפצע אנושות. הוא היה בסכנת חיים, נותח כ-180 פעמים בארץ ובעולם בין היתר כדי לשחזר את פניו, ונותר משותק בצד שמאל של גופו.

החתונה, שהתרחשה 21 שנים לאחר הפגיעה האנושה, היתה מרגשת במיוחד. "עוד לא התאוששתי", אמר לוי ל-ynet. "התרגשתי מאוד בחתונה. היה מרגש שכל החברים שלי שהיו איתי בזמן הפציעה הגיעו ושמחו איתי. לא האמנתי שאגיע לרגע הזה. אבל זה קרה בסוף. בורא עולם שמע את קולי. זה החלום הכי גדול שהיה לי והגשמתי אותו. עכשיו אני אחיה את החיים".

מסדר הקידושין בחתונה היה הרב מנחם קוטנר, שליח חב"ד מארגון צעירי חב"ד, המלווה פצועי צה"ל ונפגעי טרור. "ליוויתי את כפיר בכל תהליך השיקום הקשה שלו. החלום הכי גדול שהיה לי ולהורים שלו זה למצוא את הדרך שהוא יזכה לבנות בית בישראל", סיפר הרב קונטר. "זה היה יום מאוד משמעותי עבורי. ערכתי מאות חופות במהלך חיי, אבל החופה הזו הייתה הכי משמעותית והכי מרגשת שהייתה לי בחיים. הייתה אווירה כאילו אנחנו עדים לנס גלוי שמתרחש למול עינינו. הרגשות התפרצו ואנשים בכו ושמחו איתו. אף אחד לא האמין שיגיע הרגע. תחושה עילאית".

תגיות:פצועניתוחים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה