חדשות בעולם

23 נהרות עלו על גדותיהם, איטליה במצור: 14 הרוגים בשיטפונות העזים

למעלה מ-30 אלף בני אדם איבדו את בתיהם ו-14 הרוגים דווחו עד כה - בשיטפונות קשים שאירעו בסוף השבוע באיטליה. מי אשם, וכמה כסף הועבר למחוז שבו אירעו השיטפונות כדי למנוע אסונות מהסוג הזה?

(תמונה: מתוך הסרטונים)(תמונה: מתוך הסרטונים)
אא

למעלה מ-30 אלף בני אדם איבדו את בתיהם ו-14 הרוגים דווחו עד כה בשיטפונות קשים שאירעו בסוף השבוע באיטליה. 

המחוז שנפגע הכי קשה הוא מחוז אמיליה-רומאניה, שנמצא בצפון המדינה. 23 נהרות שנמצאים בו עלו על גדותיהם וכתוצאה מכך למעלה מ-40 ערים נפגעו קשה: בסרטונים שעלו לרשתות החברתיות נראו מכוניות כשהן שקועות בשיטפונות, כבישים חסומים, עצים שנופלים על כבישים ומרסקים אותם ועוד תמונות קשות. 

התקשורת האיטלקית שמסקרת את השיטפונות הקשים מדווחת על קושי עיקרי להגיע אל האנשים בעיירות הנידחות, בשל שיבושים שנוצרו על כבישי הגישה, וכבישים שלמים שנחסמו כתוצאה ממכוניות תקועות ומעצים שנפלו עליהם. 

הממשלה הודיעה כי בעקבות האסון לא יחויבו תושבי המחוז הצפוני במיסים בחודשים הקרובים, ובד בבד בודקים גורמים בממשלה לאן הלכו 10 מיליון אירו שהועברו למחוז, כדי לתחזק אותו מפני אסונות שכאלה. 

על פי דיווחים בתקשורת ישנם חילופי האשמות בין ראשי הרשויות, שמפילים זה על זה את האשמה לאסון וטוענים כי היה צריך "להפסיק את הבנייה כבר מזמן בשל הצפיפות היתירה באזור, וכן לבנות סכרים שיגנו מפני שיטפונות".

תגיות:איטליהשיטפונות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה