חם ברשת

קורין גדעון: "לבעלי 14 אחים ואחיות, כולם עובדים ומשלמים מיסים"

המנחה כתבה פוסט על רקע ההתנכלות לחרדים, בו תיארה את משפחתה: "שני גיסים שלי הם במערכות הביטחון, עם סיווג בטחוני כל כך גבוה שאין לי מושג מה הם עושים. במקרה הטוב קוראים לזה דעות קדומות. במקרה הרע – גזענות"

  • א' סיון התשפ"ג
בעיגול: קורין גדעון (צילומים: יונתן סינדל, עומר פיכמן / פלאש 90)בעיגול: קורין גדעון (צילומים: יונתן סינדל, עומר פיכמן / פלאש 90)
אא

קורין גדעון נוהגת מפעם לפעם לפרסם סרטונים של בתה הקטנה, המלמדים מתיקות מהי, אבל לא רק: היא יוצרת שיח חשוב סביב השילוב בין חרדים לחילונים ומספרת את סיפור חייה: הנישואים לאדם חרדי.

"לפעמים אני מרגישה שלא שומעים מספיק על חרדים כמו במשפחה שלי אז אני אספר בעצמי", סיפרה בסוף השבוע על משפחתה, כשברקע נשמעים לא מעט סיפורים של פגיעה באוכלוסיה החרדית. "לחילי יש 14 אחים ואחיות וכולם עובדים (ומשלמים מיסים כן?), גם בני ובנות הזוג שלהם עובדים - קטע נכון? שני גיסים שלי הם במערכות הביטחון, עם סיווג בטחוני כל כך גבוה שאין לי מושג מה הם עושים. והם חרדים. המשפחה שלנו בת'כלס ולפי הנתונים - היא הרוב במגזר הזה".

"אני מודה שגם לי היה נוח לחשוב כל מיני דברים בעבר. במקרה הטוב קוראים לזה דעות קדומות, במקרה הרע – גזענות", המשיכה. לסיום הדגישה כי: רק היה לי חשוב להזכיר את העובדות ואת ההבדל בין עובדות לדעות קדומות. קודם כל בשביל המשפחה שלי".

תגיות:חם ברשתקורין גדעון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה