חדשות בארץ

אברי גלעד על הפגנות השמאל: "חלאס. זאת לא דמוקרטיה"

איש התקשורת אברי גלעד יוצא נגד המשך הפגנות השמאל: "לא יכול להיות שעכשיו, בכל פעם שתקום ממשלה מפה או משם, ישובשו החיים דרך קבע"

  • כ"ט אייר התשפ"ג
גלעד, תמונת ארכיון (צילום: אורן נחשון, פלאש 90)גלעד, תמונת ארכיון (צילום: אורן נחשון, פלאש 90)
אא

איש התקשורת אברי גלעד קורא להפסקת הפגנות השמאל נגד הרפורמה המשפטית, המשבשות את חייהם של האזרחים.

בטורו השבועי ב"ישראל היום", כתב גלעד כי ראה תמונות מההפגנות האחרונות בסוף השבוע שעבר: "בתל אביב התרבו עד מאוד דגלי פלשתין, בחיפה מפגינה יהודייה נשאה שלט עם תמונות הילדים ההרוגים בעזה – וידיה טבולות באדום. היה לי מוזר שאף אחד מהמפגינים לא אמר דבר נגד שגרירי העניין הפלשתיני. לא התנערו מהם, לא בודדו אותם, לא גירשו".

"השמאל הקיצוני, שאינו מצליח לקנות מקום בלבבות העם, מתלבש על ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית, שנחלשו עד מאוד כיוון שכנראה כבר לא תהיה שום רפורמה", הוסיף גלעד. לדבריו, "יש בישראל תופעה של התאהבות בהפגנות, משני הצדדים. משעה שהושק ליין הפגנות, לא מרפים, כל שבוע, לעיתים כל יום, עד שמושא ההפגנה מותש, וכך גם כל הציבור שצריך לשאת את תופעות הלוואי של ההפגנה – חסימות כבישים, רעש, העסקת שווא של כוחות משטרה וכל כיוצא באלה".

"אני אומר – חלאס. המטרות הושגו? זה לא הזמן למצוא מטרות נוספות כדי לקיים את אש המרי. תנו לנשום. הפגנה היא כלי דמוקרטי חשוב, אבל גם לזה יש מידה. כשיש הפגנה כל שבוע עם אג'נדה משתנה, שום מטרה לא מושגת, כוח פוליטי לא נבנה, השלטון מתרגל ונהיה אדיש, ומי שסובל אלה רק משתמשי הכביש".

"לא יכול להיות שעכשיו, בכל פעם שתקום ממשלה מפה או משם, ישובשו החיים דרך קבע. זאת לא דמוקרטיה, זו ניג'וס-קרטיה. לכו תתאגדו, תתפקדו, תייצרו חזית פוליטית מתפקדת. הפרעה לתפקוד של אחרים לעולם לא תשתלם בטווח הארוך, רק תמאיס את החיים. הפגנה בעניין הזה במוצ"ש מול ביתי", סיכם גלעד.

תגיות:הפגנותאברי גלעדהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה