חדשות בארץ

אלימות בהפגנת השמאל בבני ברק: כתב ערוץ 14 הותקף

כתב ערוץ 14, עתי שלו, הותקף על ידי מפגינים במהלך הפגנה נגד הציבור החרדי שהתקיימה בבני ברק, וחולץ מהמקום על ידי כוחות משטרה. שר התקשורת שלמה קרעי: "המפגינים 'הדמוקרטים' בבני ברק לא מסוגלים לשמוע דעה אחרת"

  • כ"ז אייר התשפ"ג
עתי שלו (צילום מסך, ערוץ 14)עתי שלו (צילום מסך, ערוץ 14)
אא

כמה אלפי בני אדם הגיעו אמש (רביעי) לבני ברק, להפגנה נגד הציבור החרדי, וזאת על רקע תקציב המדינה שמקדמת הקואליציה בכנסת. את ההפגנה יזמו הארגונים המובילים את המחאה נגד הרפורמה המשפטית.

המוחים נשאו דגלי ישראל ושלטים שעליהם סיסמאות מסיתות נגד הציבור החרדי והנהגתו הפוליטית. מחשש לעימותים, המשטרה לא אפשרה להם להיכנס לתוך העיר, והם צעדו מקניון איילון ברמת גן וחלפו על פני רחוב ז'בוטינסקי.

כתב ערוץ 14, עתי שלו, שהגיע אל המקום כדי לסקר את ההפגנה, הותקף על ידי מפגינים וחולץ על ידי כוחות משטרה. הנהלת ערוץ 14 פרסמה הודעת גינוי חריפה: "הצוות שלנו הותקף על ידי עשרות בריונים מופרעים במקלות, נזרקו לעברם חפצים ונעשה שימוש במגפונים לתוך האוזניים שלהם. האנרכיסטים אף כיתרו את הכתב ואת הצלם ולא אפשרו להם להעביר את הדיווחים מהאירוע. האלימות כלפי הצוות שלנו נמשכה כשעתיים וחצי, ורק בחסות כוח משטרה הם חולצו מידי הבריונים".

"לצערנו, מראשית המחאה נגד הרפורמה, העיתונאים של ערוץ עכשיו 14 סופגים אלימות ותקיפות בכל פעם שהם מגיעים לסקר אותה. בשעות הקרובות תוגש תלונה במשטרה. אנו דורשים ממפכ"ל המשטרה ומכל רשויות החוק לפעול לאלתר להעמיד לדין את הבריונים האלימים. הנהלת הערוץ מתכוונת להעמיד כבר ממחר בבוקר צוות משפטי, שיגיש תביעות אזרחיות כנגד הפורעים שתקפו את הצוות המסור שלנו. ניסיונות ההשתקה האלימה והעבריינית לא ירתיעו אותנו מלבצע את עבודתנו החשובה למען עם ישראל".

שר התקשורת שלמה קרעי הגיב: "המפגינים 'הדמוקרטים' בבני ברק לא מסוגלים לשמוע דעה אחרת וחוסמים את כתב ערוץ 14 מלדווח. לא תוקפים עיתונאים בישראל, לא חוסמים אותם מלשדר ולא מפעילים אלימות כלפיהם. בשום אופן לא".

ח"כ חנוך מילביצקי (הליכוד) תקף: "מתוסכלים מכשלון הפרובוקציה הבזויה שלהם בבני ברק, עוברים השונאים לאלימות. בידיהם גם דגל ישראל אינו יותר מקרדום להכות בו. דמוקרטים עאלק".

מארגון העיתונאים והעיתונאיות בישראל נמסר: "אנו רואים בחומרה ומתנגדים בכל תוקף להתנהגות מפגינים ששיבשו את השידור של כתב ערוץ 14. מצב שבו צוות תקשורת זקוק להגנת המשטרה כדי לבצע את עבודתו אינו מתקבל על הדעת. אנחנו קוראים לכל המפגינים, בעד ונגד, שלא להפריע לתקשורת לעשות את תפקידה במדינה דמוקרטית".

תגיות:בני ברקאלימותערוץ 14הפגנת השמאל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה