חדשות בארץ

קראנץ’ פיסטוק ורול אפס? הטרנד החדש ברשת: ארטיק קורנפלקס

אחרי סערת הארטיק הירוק והממתק, מחפשים בחברות הגלידות טרנד חדש שישבור את הרשת וערכו סקר. מה היו 3 הטעמים שהישראלים הכי אוהבים ולמה דווקא הקורנפלקס ניצח?

  • כ"ו אייר התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

זוכרים את סערת הקראנץ' פיסטוק, הארטיק החדש ששבר את הרשת? הוא כבר מזמן דעך ואותו החליף ממתק: הרול אפס. כעת מתברר כי ארטיק חדש, גם כן בטעם קראנץ', צפוי לשבור את הרשת ולהחליף את הממתק, שכבר החל להימכר ברשתות הסופרים במחיר נמוך של שקלים בודדים.

חברה נסטלה השיקה טעם חדש שכבר רץ ברשת: מדובר בארטיק בטעם "החלב של הקורנפלקס". לטענת החברה, לאחר סערת הקראנץ' פיסטוק זה הלהיט הבא שצפוי להיכנס לתוקף ממש בקרוב.

הסיפור של הארטיק החדש החל לפני מספר חודשים. בחברת הגלידות פנו לקהל וביקשו ממנו להחליט מה יהיה הטעם הבא שיכבוש את המדינה. חמישה טעמים עלו לגמר. החברה ערכה הצבעות ו-3 הטעמים שהגיעו לגמר היו - קרם ברולה, אלפחורס וקורנפלקס.

למעמד הגמר הגיעו טוענים ודירגו אותם. הם השתכנעו כי הטעם החדש שישבור את הרשת הוא הקורנפלקס, בציפוי שוקולד לבן עם ליבת קורנפלקס. לא ברור עד כמה הארטיק החדש יזכה לפופולריות, אבל דבר אחר ברור: גם זה יהיה טרנד חולף שייעלם מהר מאוד, ואותו יחליף כנראה טרנד חדש - כפי שטרנד הרול אפס, כך נראה, בדרך לדעיכה.

תגיות:פיסטוקרול אפס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה