חדשות בארץ

אחרי חודשיים בשיקום: אבי הילדים שנרצחו בפיגוע שוחרר לביתו

הרב אברהם פאלי, שנפצע קשה בפיגוע הדריסה בצומת רמות בפברואר האחרון ואיבד בפיגוע הנורא את ילדיו, אשר בן השבע ויעקב בן השש, נפרד ממחלקת השיקום במרכז הרפואי הדסה

אא

הרב אברהם פאלי, שנפצע קשה בפיגוע הדריסה בירושלים בחודש פברואר, בו נרצחו שני ילדיו, שוחרר היום (שלישי) לביתו, לאחר טיפול ושיקום אותו עבר בבית החולים הדסה. הוא ישהה בביתו בשכונת רמות וימשיך בטיפולים הרפואיים.

כזכור, בעשירי לפברואר הגיע המחבל חוסיין קראקע, תושב עיסאוויה, ברכבו אל תחנת אוטובוס בצומת רמות שבצפון ירושלים. המחבל כיוון את הרכב לעבר תחנת האוטובוס, בו המתינו אזרחים, בהם האב וילדיו, הגביר את מהירות הנסיעה ופגע בהם בעוצמה. אזרחים ואנשי משטרה שהיו בקרבת מקום ירו במחבל למוות.

כתוצאה מהפיגוע מצאו את מותם שני ילדיו של הרב פאלי, אשר מנחם הי"ד בן השבע ויעקב ישראל הי"ד בן השש. כן נרצח האברך אלתר שלמה לדרמן הי"ד, בן 20. ארבעה בני אדם נוספים נפצעו, בהם אבי הילדים,

לפני כחודשיים, לאחר שיפור במצבו של האב, הוא קיבל אישור מרופאיו לעלות לקבר ילדיו. בחודש שעבר הוא הגיע לראשונה לתפילה בכותל המערבי, והשתתף בכתיבת ספר תורה לזכרם של בניו.

במהלך האשפוז, נולד לרב פאלי ולרעייתו בן. שמו של הרך הנולד - יהונתן רפאל. את הפסוקים והברכות בברכות אמר האב בדמעות, כשהוא יושב בכסא גלגלים.

תגיות:פיגוע דריסהאברהם פאלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה