סלבס בהתחזקות

מברכות השחר ועד קבלת שבת: השמירה של הזמרת נועה קירל

הזמרת שהשתתפה בימים האחרונים בתחרות החליטה לשמור שבת, לקרוא ברכות השחר וריגשה את הרשת. מפגש עם רבה של גוש עציון, מספר את הסיפור כולו

  • כ"ה אייר התשפ"ג
(צילומים: shutterstock, תומר ניוברג / פלאש 90)(צילומים: shutterstock, תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

הזמרת נועה קירל נכנסה לתודעה בימים האחרונים בשל השתתפותה בתחרות האירווזיון, אבל לא רק: מתברר כי קירל, שהופיעה במוצאי השבת, החליטה לשמור את השבת, לקרוא ברכות השחר ואפילו לקבוע מזוזה בחדר ההופעות. הדבר הזה הפתיע אנשים רבים וזכה לתגובות אוהדות ברשת. קירל סיפרה כי היה לה חשוב לשמור על השבת ולכבות את מכשיר הסלולר.

היא לא הסתפקה רק בזה. מתברר כי המשלחת הישראלית עשתה גם "קבלת שבת", כשהחליטה לעצור באמצע הרחוב ולשיר את "שלום עליכם", רגעים אחרי כניסת השבת.

עדות להתחזקות של קירל לפני התחרות אפשר לקבל ממפגש בין רבה של גוש עציון, הרב יוסף צבי רימון, לבין הזמרת. הרב נתקל במקרה בקירל בטיסה שלה חזרה לישראל ויצר באז ברשת.

אחרי שזכתה במקום השלישי באירוויזיון, נכתב על המסכים במטוס: "כל הכבוד לנועה. גאים בך". אחד הנוסעים היה הרב רימון המכהן כרב המועצה האזורית גוש עציון. הוא ניגש לנוסעת שישבה לידו ושאל אותה: "את יודעת מי זו נועה?". הנוסעת הצעירה השיבה: "זו אני!". הרב פנה אליה ושאל: "אז מה עשית? מדוע יש שלטים לכבודך?". קירל ענתה: "זכיתי במקום השלישי באירוויזיון". היא התפלאה כי הרב כלל לא הכיר אותה.

הרב רימון סיפר: "היא ואמא שלה התחילו לספר לי שהסבא היה רב וסופר סת"ם. היא סיפרה שבאירוויזיון בבוקר אמרה ברכות השחר ושלא הפעילה פלאפון בשבת. היא שאלה מה אני עושה. אמרתי לי שאני הרב של גוש עציון ואם יש לה פעם שאלה היא יכולה לפנות. אז היא התרגשה. ביקשה את המספר שלי. עשתה סלפי ושלחה לי את התמונה".

תגיות:נועה קירלסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה