חם ברשת

ישי ריבו עושה היסטוריה: "מהלך ניסי. תודה להשם"

הזמר יופיע בניו יורק על הבמה הגדולה בעולם שמכילה 20 אלף איש: "לחשוב שאזכה בעזרת ה' לנגן ולשיר שם עם החברים המוכשרים שלי את שיריי לצד הפיוטים והניגונים של ימי הרחמים והסליחות... תודה להשם". זו הפעם הראשונה שזמר ישראלי עושה זאת

  • כ"ה אייר התשפ"ג
ריבו (צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)ריבו (צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

הזמר ישי ריבו מופיע לאחרונה ברחבי העולם. הוא נוחל הצלחה רבה בארצות הברית, ועכשיו ניתנה לו הזדמנות לשיר על אחת הבמות הגדולות בעולם, מדיסון סקוור גארדן שבניו יורק - דבר שאף זמר ישראלי לא עשה לפניו. כהרגלו, ריבו שיתף את עוקביו בתחושות ודיבר על "הנס הגלוי", לדבריו - לשיר מול 20 אלף איש. ההופעה תתקיים ב-3 בספטמבר.

"כבר הרבה זמן שאני שומר את זה בבטן. ולא פעם צבטתי את עצמי לבדוק האם אני חולם או שזה באמת הולך והופך למציאות, כנראה ששתי התשובות נכונות ב"ה!", כתב. "קצת נשגב מבינתי, הדרך שאני עובר. אין לי ספק שהכל, אבל הכל, פשוט מהלך ניסי שנוגד כל היגיון שלי". בהמשך הוסיף: "עדיין קיים פער עצום בין הרצונות והשאיפות שלי לבין מה שה' יתברך מזמן לי בפועל ממש".

"לא חלמתי שאי פעם אופיע במדיסון, לחשוב שאזכה בעזרת ה' לנגן ולשיר שם עם החברים המוכשרים שלי את שיריי לצד הפיוטים והניגונים של ימי הרחמים והסליחות", שיתף את עוקביו. "תודה ה'! וואו אני בהתרגשות שיא! ה' יודע כמה אני מחכה כבר לחלוק את זה יחד אתכם".

במהלך הופעה בפריז בשנה שעברה ריבו סיפר שעלה לבמה וחשש. הוא אמר אז: "אתמול בפריז הרגשתי סוג של סגירת מעגל, אולי מההתרגשות הגדולה להופיע מול בני משפחה שלי, שלא פגשתי שנים רבות ולא ראו אותי מעולם על במה ובכלל כל המעמד בארץ הולדתי ריגש אותי מאוד. ‎היו לי הרבה חששות איך הקהל יקבל והאם אצליח לתקשר איתו גם בצרפתית". בסופו של דבר הודה כי הקדוש ברוך הוא עזר לו להתגבר על החששות.

תגיות:זמרישי ריבוארה"בהופעות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה