מורן קורס

מכירות את זה שאתן מנסות לפעול ולעשות הכל כדי להוריד שפע משמיים, ולא יורד?

כשנאמין בזה באמת, ונרצה גאולה, נעשה את רצוננו כרצונו, ואז היא תבוא. כשמאמינים במשהו באמת, יוצרים אותו

  • כ"ד אייר התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מכירות את זה שאתן מנסות לפעול ולעשות הכל כדי להוריד שפע משמיים, ולא יורד?

אתן מרגישות שכבר ניסיתן את כל הדרכים האפשריות, וללא הצלחה...

ראיינתי בתוכנית שלי אישה מדהימה בשם אורנת. שבע שנים היא היתה נשואה, אך לא זכתה להיפקד בפרי בטן. היא ניסתה כל שביכולתה: הלכה לרופאים הטובים ביותר, ניסתה את כל הסגולות האפשריות, התברכה מפיהם של כל גדולי עולם... ועדיין מחכה לבשורה טובה.

יום אחד היא חשבה עם עצמה ואמרה: לא הגיוני שה' לא רוצה לברך אותי בפרי בטן. הרי התפקיד של האישה הוא להיות אם. כל אישה תסכים איתי, שאישה שלא יכולה להביא ילדים לעולם, משהו חסר לה. "ואם אין, מתה אנוכי", אמרה אמנו רחל. ואז הכתה בה הכרה. יש בחורות שמחכות להתחתן, והן מרגישות שהן כלות. מתלבשות בשמלת כלה, קונות נעליים לבנות, כיסוי ראש וכו', ממש מתארגנות לחתונה – הן מקדימות אותה, עוד לפני שהיא מגיעה.

כך היא הבינה, שאולי זאת הדרך להוריד שפע מלמעלה, וזה מה שמצפים ממנה בשמים. חשוב לציין שהיא לא "עבדה" על עצמה. היא עשתה עבודה פנימית אמיתית עם עצמה, שהיא תרגיש את זה ממקום פנימי – תרגיש שהיא עומדת להיות אם. היא הלכה לקנות עגלה, בגדים, עריסה וכו', והרגישה כיצד היא מרחיבה את כלי האמונה שלה, ושבסוף היא תזכה להוריד כך עוד ועוד שפע משמים.

והיא הצליחה. ובענק!

היא בטחה והאמינה בכל לבה שלא משנה מה אומרים הרופאים, אם ה' רוצה – היא תהיה אם ותזכה לפרי בטן. ואכן, בזכות האמונה החזקה שלה, הנס התרחש, ונולד לה תינוק מתוק וצדיק בזכות אמונתה הרבה.

תראו מה זו אמונה יוקדת, שלא מתבלבלת משום ראיה וקריאה חיצונית, אלא הולכת עם האמת הנצחית – שאכן, ה' כל יכול.

אמת פשוטה, תמימה וחזקה.

כשמאמינים במשהו באמת, יוצרים אותו.

מחשבה ואמונה הן לא מופשטות. הן יורדות לפרטים הכי גשמיים שיש, מתבטאות בחומר. שנזכה בעזרת ה' לחוש כך את בית המקדש הנצחי שירד אלינו מהשמים, ונחגוג בגאולה האמיתית והשלמה.

כשנאמין בזה באמת, ונרצה גאולה – לא כי קשה לנו ואין לנו כוח לעבוד – אלא נרצה את הגאולה שה' רוצה, נעשה את רצוננו כרצונו, ואז היא תבוא באחישנה.

תגיות:שפעמורן קורס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה