חם ברשת

"הצל" סיכם את המבצע בעזה: "מעולם לא חוסלו 6 בכירים ב-4 ימים"

איש הימין זכה לתמיכה כשכתב: "כל הכבוד לביבי! כל הכבוד לצה"ל!" וזעם על כתובות גרפיטי שרוססו מצד אנשי שמאל דווקא על השלט לזכרו של רבין

  • כ"ג אייר התשפ"ג
(צילומים: Abed Rahim Khatib, Tomer Neuberg / Flash90)(צילומים: Abed Rahim Khatib, Tomer Neuberg / Flash90)
אא

איש הימין "הצל" ידוע בתמיכה המובהקת שלו לממשלת הימין. בימים האחרונים הוא התבטא לא מעט בנוגע למבצע "מגן וחץ" וזכה לתמיכה רבה מאנשי ימין. "בכיר הג'יהאד האיסלאמי איאד אל-חסני (אבו אנס), חוסל על ידי צה"ל בחיסול ממוקד. איתו חוסלו עוד 5 מחבלים בדירת המסתור שלו", כתב בסוף השבוע והזכיר לי שהספיד את הישגי הצבא: "לא היה מבצע בישראל שבו חוסלו 6 בכירים בארבעה ימים. כל הכבוד לביבי! כל הכבוד לצה"ל!", כתב עוד לפני שנכנסה הפסקת האש לתוקף.

יואב אליאסי לא הסתפק בזה. בפוסט אחר שהעלה הוא הביע זעזוע מהעובדה שעל שלט "מחנה רבין", שנקרא על שם יצחק רבין, רוססו המילים "ישוחרר גטו עזה". בפוסט, שהפך ויראלי, כתב "הצל": "תגידו, גם אם ימני היה שופך דם על המילים מחנה רבין ועושה גרפיטי תג מחיר, גם לא הייתם שומעים על זה? או שברגע זה היו שמאלנים זועמים חוסמים את איילון, השב"כ היה עוצר כל ימני ברדיוס 100 קילומטר והתקשורת הייתה ביום שידורים מיוחד נגד הימין המסוכן? אלו שמאלנים אז מותר להם...".

מתחת לפוסט הזה, אליאסי המשיך וכתוב על המבצע בעזה. הוא צירף סרטון שבו ילדים תושבי עזה צוהלים וכתב: "תראו ותשמעו טוב טוב את השמחה תשמעו את הטירוף הזה תיעוד צהלות האושר של תושבי עזה מהמטח של שעה 21:00. ברקע נשמעים צהלות מי שמכרו לנו כקורבנות מי שהשמאל מספר לנו ששבויים בידי ארגוני הטרור, הבלתי מעורבים עלק. הםעומדים על הגגות ומריעים ומצדיעים למחבלי הג'יהאד האסלאמי ותומכים ברצח יהודים".

באחד מהעמודים שלו ברשת, אליאסי פרסם "תמונות לא מצונזרות" של החיסולים נגד בכירי הג'יהאד.

תגיות:חיסוליםמבצע חגן וחץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה