פוריות

"כי הרבית טובות אליי": חלתה בסרטן וזכתה בזרע קודש בר קיימא - בזכות הסגולה הזו

בזכות שמירה על מצוות טהרת המשפחה זכתה אישה שחלתה בסרטן - לנס גלוי

אא

נשים רבות שאינן שומרות תורה ומצוות - לא באמת מכירות את הסגולות המדהימות שיש בטבילה במקווה. 

אולם בשנים האחרונות אנחנו עדים ליותר ויותר נשים שמוצאות את הדרך 'חזרה' הביתה, וגם אם הן לא הולכות על כל הקופה מיד - הן מבינות את האחריות הגדולה שיש בידיהן על הבית כולו בעצם השמירה על מצוות הטהרה. 

סמדר היא אישה לא דתייה, שבעברה לא הייתה מקפידה כלל על הטהרה. 

תהליך ההתחזקות שלה והשמירה על הטהרה הגיע מכיוון הכי לא צפוי שיכול להיות, סמוך לחנוכה: "חברה שלי עברה טיפולי פוריות מאוד קשים ומטלטלים. בשיחות שלנו, וכשראיתי את הצער שהיה לה במקום הזה, החלטתי לקבל על עצמי לשמור טהרה כהלכה - לישועתה. רציתי שיהיו לה ילדים, וכמובן שלא גיליתי לה שום דבר".

מרוגשת היא הלכה למקווה לטבול - כשיום הטבילה יצא בדיוק ביום שבו חברתה עברה טיפול להחזרת עוברים (חלק מתהליך של הפריה חוץ גופית).

 נפלאות הן דרכי השם. 

במסירות נפש של ממש, עם רטט בלבה - הגיעה סמדר אל המקווה, וגילתה לתדהמתה שהוא סגור. היא חיכתה זמן רב במקום בתקווה שייפתח, אך כפי שנהוג במקוואות רבות - יש צורך לתאם הגעה עם הבלנית, ורבות לא יודעות את זה. בצר לה, סמדר חזרה אל רכבה וניסתה להתניע אותו כדי לחזור לביתה, וראה זה פלא - האוטו לא מתניע. 

כחצי שעה חלפה עד שלבסוף הצליחה להתניע את האוטו. היא הסתובבה לכיוון הנגדי מבלי להכיר את האזור שבו היא נמצאת, ולפתע - מה ראו עיניה? מקווה אחר. 

 

היא נכנסה למקווה, וטבלה לזכות חברתה, כשבלבה תפילה חרישית: 'הלוואי שהפעם יהיו לחברתי בשורות טובות

התרגשות בלתי רגילה אחזה בה. 

היא נכנסה למקווה, וטבלה לזכות חברתה, כשבלבה תפילה חרישית: 'הלוואי שהפעם יהיו לחברתי בשורות טובות. שהתהליך יצליח, שחברתי תהיה אמא". איזו אהבת ישראל, איזו טהרה ורצון נקי וקדושת המחשבה. 

לאקט כזה לא נשארים אדישים בשמיים, ואכן - באותה שנה זכתה חברתה בנס חנוכה - זרע קודש בר קיימא לאחר שנים רבות של המתנה לישועה. 

ועכשיו תחזיקו חזק, ותבינו כמה הקב"ה לא מקפח שכר אף בריה: שנה לאחר מכן, באותו תאריך שבו טבלה סמדר - נולד לאותה חברה בן נוסף. ישועת השם כהרף עין ממש, והשם לא שוכח אותה. שש שנים לאחר מכן, היא זוכה להיפקד בשני ילדים - מאור ונועם. 

אבל אז, בעודה בת 34 בלבד, מתבשרת סמדר כי היא חולה בסרטן השד. לכאורה כנגד כל היגיון. "הבשורה נפלה עליי כרעם ביום בהיר", היא משחזרת. "נפלו עליי השמיים. עברתי ניתוח מורכב ושנה של טיפולים כימותרפיים קשים והקרנות. עברתי תקופה קשה בכל מובן, ואחרי אותה שנה נגנז החלום להביא ילדים למשך חמש שנים, כדי לוודא שאכן הסרטן כבר לא נמצא בגוף". 

שנה של סרטן ועוד חמש שנות המתנה, ובזמן הזה - היא לא מפסיקה להתפלל ולהתחזק ברוחניותה. למרות הקושי שבהמתנה, שיכול להיות מורט עצבים ממש - היא לא הפסיקה להאמין שזה יקרה גם לה. "לאחר המון תפילות ותחינות לבורא עולם, אחרי שש שנים - התבשרתי ברוך השם בהריון המיוחל. בלב מלא שמחה, פה מלא הודיה וגוף מלא ברעדה - זכיתי אחרי תשעה חודשים לחבוק את בתי בזרועותיי".

 

אין ספק שזה היה הריון נסתר וניסי, מעל הטבע ומעל כל הגיון רפואי

גם באותם תשעה חודשים - היה קושי מסוים, שכן הודות לסרטן שהיה ברקע, היא הוגדרה תחת הקטגורייה של 'הריון בסיכון'. "התפללנו במשך תשעת החודשים האלה בלי סוף שהכל יעבור בשלום. אני נרגשת היום לשתף את מעיין התפילות שנבעו מתוכי - שקיבל המחשה בשמה של בתנו, הנסיכה הקטנה מעיין. אני נרגשת לשבח ולפאר את שמו יתברך ולהודיע שבחסדי ה' עצומים, בכח' בסיון נולדה מעיין, והצטרפה כאחות למאור ונועם שנולדו לפני כן.

"ואין ספק שזה היה הריון נסתר וניסי, מעל הטבע ומעל כל הגיון רפואי. מתנת חינם מאוצרותיו של הבורא. אני לא יודעת ולא אדע לעולם איך להשיב לו על כל זה והכל רק שלו".

במילים מרגשות אלו חותמת סמדר את סיפורה ומבקשת להודות על הזכות: "אבא,תודה על הזכות להוריד שוב נשמה לעולם. תודה על הזכות שלנו להיות הורים לבריאה נוספת שלך. תודה על רחמי שמיים לאורך כל הדרך. אני מבטיחה לכולכם! בורא עולם לא שוכח אף אחד. שנים של אמונה והבלתי אפשרי פשוט קורה. אל תעזבו ידיים.

"כִּי הִרְבֵּיתָ טוֹבוֹת אֵלָי, כִּי הִגְדַּלְתָּ חַסְדְּךָ עָלָי וּמָה אָשִׁיב לָךְ וְהַכֹּל שֶׁלָּךְ, לְךָ שָׁמַיִם אַף אֶרֶץ לָךְ וַאֲנַחְנוּ עַמְּךָ וְצֹאנֶךָ, וַחֲפֵצִים לַעֲשוֹת רְצוֹנֶךָ:"

אשמח ממש ממש אם תוכלו להפיץ את הנס כדי שאנשים ישאבו כוחות ואמונה בהשם יתברך".

 

זכיתם גם אתם להיפקד בזרע קודש בר קיימא - בזכות סגולה שעשיתם מהמקורות? אתם מוזמנים לשתף אותנו בסיפורכם ולקדש שם שמיים. לחצו כאן על הלינק הכחול ושלחו אלינו את הסיפור שלכם במייל. 

תגיות:פוריותטיפוליםילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה