חדשות בארץ

צה"ל יהרוס את בית המחבל שרצח את הלל ויגל יניב הי"ד

בית המחבל שביצע את פיגוע הירי בכפר חווארה ורצח את האחים יניב – ייהרס. שני בניו של המחבל, שהיו מעורבים בפיגוע, עצורים עד תום ההליכים

  • כ' אייר התשפ"ג
הלל ויגל יניב הי"ד (תמונות - מתוך הרשת. לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)הלל ויגל יניב הי"ד (תמונות - מתוך הרשת. לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
אא

צה"ל הודיע אתמול (רביעי) למשפחתו של המחבל שרצח את הלל ויגל יניב הי"ד, כי בכוונתו להרוס את הבית, השוכן במחנה עסכר בפאתי העיר שכם.

המחבל עבד אלפתאח ח'רושה ביצע את פיגוע הירי הקטלני בכפר חווארה, וירה מטווח אפס בשני האחים יניב הי"ד. המחבל נהרג על ידי כוחות הביטחון מספר שבועות לאחר הפיגוע.

בשבוע שעבר הגישה התביעה הצבאית כתבי אישום נגד בניו של המחבל, חאלד ומוחמד ח'רושה, המואשמים בעבירות של גרימת מוות בכוונה והחזקת אמצעי לחימה. מעצרם הוארך עד תום ההליכים נגדם. התביעה הצבאית עדכנה את בני משפחת יניב בהגשת כתב האישום.

על פי כתבי האישום, "הנאשמים נעתרו לבקשת אביהם לקחת חלק בפיגוע רצחני נגד מטרות ישראליות, השתתפו בתכנון מתווה הפיגוע וביצעו עימו תצפיות רבות לאיסוף מודיעין לשם ביצועו. בסמוך למועד הפיגוע, סיכמו השלושה כי עבד אלפתאח ייצא לביצוע הפיגוע לבדו".

"ביום 26 בפברואר 2023, יצא עבד אלפתאח מביתו כשהוא חמוש באקדח, והגיע לכביש הראשי בחווארה. אז, ובעת שהבחין ברכב בו נסעו סמ"ר הלל מנחם יניב ז''ל ויגל יעקב יניב ז"ל, התקרב לחלון הנוסע הקדמי ברכב, וירה מספר כדורים לעבר האחים יניב ז"ל. כתוצאה מהירי האמור, נגרם מותם של סמ"ר הלל מנחם יניב ז''ל ויגל יעקב יניב ז"ל", לשון כתב האישום.

תגיות:הריסת בתי מחבליםהלל ויגל יניב הי"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה