חדשות בעולם

הפתעה? הגרמנים יממנו את המרכז שיילחם באנטישמיות במרכז מינכן

ממשלת בוואריה החליטה לממן את העתקת משרדי ועידת רבני אירופה, שם יעברו רבנים הכשרות: "ההחלטה תסייע בהפחתת הדעות הקדומות נגד יהודים בגרמניה ובמלחמה באנטישמיות"

  • כ' אייר התשפ"ג
אא

הפתעה? ממשלת בוואריה החליטה לממן את העתקת משרדי ועידת רבני אירופה (CER) לעיר מינכן שבגרמניה. על פי דיווחים, בעיר הגרמנית יוקם "המרכז לחיים יהודיים" של הועידה. הוא ישמש מעתה כמטה המרכזי של הארגון.

מטרת המרכז הוא להציע לרבנים ורבניות מרחבי אירופה תוכנית חינוכית מקיפה בנושאים הלכתיים ורבניים. במקום ייערכו הכשרות והשתלמויות בהלכה היהודית וארגון כנסים בינלאומיים בנושאים אקטואליים המשפיעים על העולם היהודי.

מוועידת רבני אירופה נמסר: "ההחלטה תסייע בהפחתת הדעות הקדומות נגד יהודים בגרמניה ובמלחמה באנטישמיות, בגזענות ובקיצוניות על רקע פוליטי ודתי". ועידת רבני אירופה תרחיב כעת את פעילותה למען חיבור בין התרבות לחיים היהודיים באירופה.

"כיום, בוואריה היא שוב ביתם של אלפי יהודים, שלאחר השואה בנו חיי קהילה בטוחים, תוססים ומשגשגים. העיר מינכן התפתחה והפכה למוקד חדש לחיים יהודים באירופה עם בנייתו של בית הכנסת אוהל יעקב, שהפך למקום מפגש מרכזי לארגונים היהודיים ולאחרונה גם למקלט ליהודים שהגיעו מאוקראינה ומרוסיה", נמסר.

 

 

 

תגיות:גרמניהאנטישמיות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה