חם ברשת

עדן בן זקן מרגשת את תושבי הדרום: "אהובים שלי, תישארו חזקים"

הזמרת העלתה פוסט מרגשת בו כתבה: "איזו מציאות הזויה אנחנו חווים. תשמרו על עצמכם, כי אין אופציה אחרת". בנוסף, בן זקן ובעלה ערכו טקס חאלקה לילד בן ה-3. ומה עשה עמיר בניון?

  • כ' אייר התשפ"ג
(צילומים: הדס פרוש, יונתן סינדל / פלאש 90)(צילומים: הדס פרוש, יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

"אהובים שלי איזו מציאות הזויה אנחנו חווים. תשמרו על עצמכם תשמרו על הנחיות פיקוד העורף וביחד נעבור את התקופה הקשה הזאת והכי חשוב - תישארו חזקים, כי אין אופציה אחרת אני מחבקת ואוהבת אתכם". כך כתבה עדן בן זקן לתושבי הדרום.

בן זקן ובעלה, איש העסקים שוקי ביטון חגגו בסוף השבוע האחרון את יום ההולדת השלישי של בנם הבכור. הם קיימו טקס חאלקה וזכו לתגובות רבות ברשת. לאחרונה בן זקן ילדה את בתה והעלה סרטון עם האח הגדול בה חשפה את שמה: עמנואל, שנלקח מצירוף המילים עמנו-אל.

בנוסף, הזמר עמיר בניון ריגש כאשר החליט לפתוח את הופעתו לתושבי עוטף עזה. "כמי שנולד בדרום, והוריי תושבי הדרום, חשוב לי בעת הזו לחזק את תושבי הדרום בקו העימות", הסביר בניון. הוא הודיעה כי כל אחד מתושבי האדום שיגיעו להופעה, ייכנס אליה בחינם.

בימים האחרונים הצטרפו עוד כוכבי רשת לבן זקן ו"חיבקו את תושבי הדרום". כך למשל, השחקן אביב אלוש והזמר עומר אדם החליטו לצרף פרקי תהלים לשמירה והגנה על עם ישראל. בן זקן זכתה לתגובות רבות על הפוסט שלה. 

תגיות:תושבי הדרוםעדן בן זקן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה