חדשות בארץ

צה"ל: ירי כושל של הג'יהאד האסלאמי הרג ארבעה עזתים בלתי מעורבים

צה"ל פרסם תיעוד משיגורים כושלים של הג'יהאד האסלאמי במהלך מבצע "מגן וחץ". בין ארבעת העזתים שנהרגו כתוצאה מהירי הכושל – ילדה בת 10

(צילום: Atia Mohammed/Flash90)(צילום: Atia Mohammed/Flash90)
אא

(קרדיט: דובר צה"ל)

דובר צה"ל פרסם הבוקר (חמישי) תיעודים משיגורים כושלים של הג'יהאד האסלאמי במהלך מבצע "מגן וחץ". לפי צה"ל, רקטות כושלות של ארגון הטרור שנפלו בשטח רצועת עזה גרמו למותם של ארבעה פלסטינים בלתי מעורבים, ביניהם ילדה בת 10.

על פי נתוני צה"ל, מתחילת המבצע זוהו 110 שיגורים כושלים שנפלו בשטח הרצועה – קרוב ל-25% מכלל הרקטות ששוגרו על ידי הג'יהאד האסלאמי. הירי הכושל הביא למותם של ראמי שאדי חמדאן, בן 16, ואחמד א-שבאכי, בן 51 מבית חאנון. באירוע אחר, נהרגו ליאן בלאל מדוח', בת 10, ויזן ג'ודה עליאן, בן 16, מירי רקטות כושל של ארגון הטרור בעיר עזה.

(קרדיט: דובר צה"ל)

במהלך הלילה ביצע צה"ל, בפעילות משותפת עם שב"כ, חיסול ממוקד של אחד מבכירי הג'יהאד האסלאמי: מטוסי קרב תקפו וסיכלו את עלי ע'אלי, מפקד הכוח הרקטי של הארגון, בזמן שהיה בדירת מסתור בחאן יונס. יחד עמו נהרגו שני פעילי טרור נוספים שהיו בדירה.

ע'אלי נחשב לדמות מרכזית בארגון הטרור ועסק בניהול השוטף שלו. הוא היה אחראי על תהליכי הכוונת וביצוע ירי רקטי לעבר שטח מדינת ישראל, בין היתר גם על המטחים האחרונים במבצע "מגן וחץ". בצה"ל ובשב"כ ציינו, כי ע'אלי הכווין ולקח חלק במתווי הירי ובמטחי הרקטות שכוונו לישראל במבצע "שומר החומות" ובמבצע "עלות השחר".

תגיות:הג'יהאד האסלאמיצה"למבצע מגן וחץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה