חדשות בארץ

מבצע "מגן וחץ": כ-290 רקטות שוגרו לעבר ישראל

עשרות רקטות ששוגרו מהרצועה נפלו בים או ששיגורן כשל. צה"ל ממשיך לתקוף מטרות ברחבי הרצועה. המצרים והקטארים מנסים להביא להפסקת אש

(צילום: עבד רחים ח’טיב, פלאש 90)(צילום: עבד רחים ח’טיב, פלאש 90)
אא

דובר צה"ל עדכן, כי 289 רקטות שוגרו מרצועת עזה לעבר ישראל מתחילת מבצע "מגן וחץ" ועד היום (רביעי) בשעה 16:00.

על פי הנתונים, 212 רקטות חצו אל תוך שטח ישראל ו-60 יורטו על ידי לוחמי מערכת כיפת ברזל. שלוש רקטות פגעו ישירות במבנים ביישובים ישראלים. 56 רקטות נוספות זוהו כשיגורים כושלים, שלא חצו את הגבול. צה"ל תקף עד כה 108 יעדי טרור ברצועה.

לפנות ערב דיווחו גורמים מצריים, כי הם מגבירים את המאמצים להביא להפסקת אש בין ישראל לפלסטינים. בניסיונות לכך מעורבים גם גורמים קטאריים. דקות לאחר פרסום ההצהרה, שיגרו ארגוני הטרור מטח רקטות נוסף לעבר אזור לכיש. גורמים צבאיים בישראל ציינו כי כרגע אין שום מגעים להפסקת אש, וצה"ל ערוך להמשיך בלחימה ככל שיידרש.

במערכת הביטחון אמרו אחר הצהריים כי לפי שעה רק הג'יהאד האסלאמי מצוי בתוך המערכה. עם זאת, צה"ל תקף מטרות של ארגון החזית העממית. החמאס, שהצהיר אתמול שיצטרף לתקיפה, לא עשה זאת עד כה, מלבד "לתת אישור" לפעולה נגד ישראל.

החמ"ל המשותף של "סיעות ההתנגדות הפלסטינית" פרסם אחר הצהריים הודעה לפיה: "מבצע 'נקמת בני החורין' כולל מתקפת טילים גדולה במאות טילים על אתרי האויב, יישוביו ומטרותיו. פלישה לעמנו והתנקשות באנשינו וגיבורינו היא קו אדום שיעמוד מולו בכל כוח, והאויב ישלם על כך ביוקר. ההתנגדות מוכנה לכל האפשרויות, ואם הכיבוש ימשיך בתוקפנותו וביהירותו, מחכים לו ימים אפלים".

תגיות:רצועת עזהצה"למבצע מגן וחץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה