פוריות

"אנחנו בטיפול פוריות אצל השם": בזכות איזו סגולה נפקדה שרה בבת מתוקה?

כמה מכן שמעו על סגולת המקווה לכניסה להריון? קבלו את סיפורה המפעים של שרה מהדרום, שצירוף של התחזקות ואמונה וביטחון בהשם יתברך לצד סגולת טבילה במקווה לאחר אישה בהריון שטבלה שם, הביאו אל חייה מתנה גדולה בשם אביגיל 

אא

כששרה מהדרום חזרה בתשובה ונישאה בגיל 37, היא לא חשבה לרגע על הניסיון הגדול שהיא עומדת להתנסות בו - ניסיון ההמתנה לילדים.

ארבע שנים חיכו היא ובעלה לילדים, עד שבחסדי שמיים רבים - זכו למתנה הגדולה. וזה מה שהיא כותבת לנו, בהיותה בת 42 ואם לילדה מתוקה בת חצי שנה: "חצי שנה אחרי החתונה, נפקדתי, אך בשבוע השמיני עברתי הפלה טבעית בעקבות דימום שהלך והתחזק. כשהגענו לבית החולים הרופאים ראו שאין דופק, ואמר לי בקרירות שאצטרך לבחור בין גרידה לכדור, ולעבור הפלה".

היא נדהמה. 

"עם עיניים מוצפות בדמעות אמרתי לו: אני רוצה לחכות ולהיבדק שוב מחר', אך הרופא הקריר הסביר שבגילי - הסיכוי לילדים ולהריון תקין, הוא קטן".

מה עושים עכשיו? לאיזה קול מאמינים? מהו הקול שבאמת דובר אמת? גם באותה סיטואציה קשה, שרה לא איבדה את אמונתה. "חשבתי לעצמי: 'שרה אמנו נפקדה בגיל 90 וכל האמהות שלנו היו עקרות ונפקדו. השם הוא מעל הטבע, ואני בידיים הטובות שלו - הוא יפקוד אותי'. אמרתי לעצמי: 'אל תאמיני לו'".

היא התעקשה, והרופא הסכים לשחרר כי ההמוגלובין היה גבוה. "הוא רק הכין אותי לכך שאם הדימום יתגבר, עליי לחזור למיון מיד. הסכמתי".

 

בעלי חשש, אבל התעקשתי איתו ואמרתי לו "בוא, נלך להתפלל והשם גדול. רציתי לקרוע את השמים ולהתפלל, אבל אחרי שעתיים הכאבים היו ממש חזקים ונאלצנו לחזור למיון. בדרך זעקתי להשם: 'אבאאאא, אם אתה לא רוצה שהילד הזה ישאר איתי - בבקשה ממך, תפיל לי אותו אתה, ואל תיתן לרופא הזה לגעת בי!'.  

ותאמינו או לא - כך בדיוק היה.

"איך שדרכתי במיון, נכנסתי לשירותים והדימום לא הפסיק. הייתי שם אולי שעה. ועד שהגעתי לרופא, יצא כמעט הכל. הרופא בדק ואמר: "קרה לך את הדבר הכי טוב שיכול לקרות, יצא הכל ואני צריך רק לבצע ניקוי קטן, אך לא גרידה או כדור, יש לך קומבינות שם למעלה".

מנפלאות הבורא ומטובו, כבר אמרנו?

בקשתה התקבלה, אך הניסיון היה קשה וכואב - ולמרות זאת, שרה ובעלה לא שכחו במי הם מאמינים. "הרגשנו שכך רצה השם וזה היה תיקון, וקיבלנו את הניסיון באמונה. הבנו שהשם מעניק לנו ביטחון גדול בו, והבנו שרק הוא מנהיג את העולם הזה, ורק הוא יכול לעזור לנו. אין עוד מלבדו. התחזקנו באמונה רק בו".

הם המשיכו לנסות להרות באופן טבעי, עד שיום אחד הציעה לה רופאת הנשים שלה להתחיל טיפולי פוריות. "כששאלתי אותה מהם אחוזי ההצלחה של הטיפולים והיא ענתה 30%, אמרתי לבעלי: 'אצל השם זה 100%'. החלטנו  ללכת להשם ולהיות בטיפול אצל השם יתברך".

 

פה למעשה מתחיל מסע שכל כולו אמונה והתחזקות. "בעלי ואני חוזרים בתשובה, והחתונה שלנו הייתה בהפרדה. היה לנו ברור שאנחנו רוצים חיי קדושה ולעשות את רצון השם. הפסקנו לעשן כי הבנו שזה רצון השם מאיתנו. עברנו לטלפון כשר עם אינטרנט מסונן, וגם הבית נקי מטלוויזיה ואינטרנט - עוד מהנישואין. אחרי שנה, עברנו גם לטלפון כשר למהדרין - מכשיר טיפש וללא הודעות ואינטרנט בכלל, רק שיחות. זה הטלפון הכי חכם שהיה לנו והיום אנו מבינים כמה ניצלנו מעבודה זרה של הטכנולוגיה הזו. אין "גלישות" ללשון הרע או מראות לא צנועים, וזה תרם המון לעבודתו יתברך. כלי נקי. מבורך. קיבלנו ברכות מרבנים, והתפילות נערמו והתחזקו".

במהלך המסע הזה נפטרה אמה של שרה - ושנה בדיוק אחרי פטירתה - היא זכתה להיפקד.

"אין לי ספק שהיא קרעה את השמיים", היא כותבת. "חצי שנה לפני שנפקדתי, הלכנו לבקש ברכה מרב נוסף שהוסיף לי שם: קראו לי אחר בנוסף והרב אמר, מהיום את 'שרה'. אחד מהדברים ש'קורעים' גזירה רעה הנגזרת על האדם הוא שינוי השם.

"במקווה האחרון שטבלתי, הבלנית, שיש לה אמונה ענקית, אמרה לי: כמה זמן כבר את מחכה? אמרתי לה 3 שנים וקצת. היא הפנתה אותי לפרופסור כלשהו שיכול לסייע, אך אמרתי לה בביטחון שהרגשתי אותו בכל נשמתי: 'השם יושיע אותי כהרף עין, והוא הרופא הגדול שלי. לשרה אימנו לא היה רחם והיא נפקדה ועם שלם הגיע ממנה'. כל גופי הרגיש את הביטחון וההתרגשות הזו של הביטחון בבורא עולם שאין עוד מלבדו ואפס זולתו! אמרתי לה שאני אחזור לפה בחודש תשיעי כדי לטבול, וכך היה".

 

שבועיים וחצי אחרי אותו מקווה - חברה טובה שהייתה בחודש תשיעי הזמינה אותה לטבול אחריה במקווה - כסגולה. מדובר בסגולה ידועה שמופיעה במקורות, שאישה שנזקקת לזרע קודש בר קיימא - תטבול במקווה טהרה מיד אחרי שטבלה שם אישה בחודש התשיעי שמחכה ללדת. "שמחתי על ההזמנה והלכתי איתה".

אותה חברה היא לא אחרת מאשר חברה שהתחזקה ברוחניותה ואף היא חזרה בתשובה - אם כי לאט ובטוח. לאותה חברה נתנה שרה במתנה שלוש חצאיות ארוכות במתנה כשהתקרבה לבורא עולם לפני חתונתה, ועד היום היא מתלבשת כך בצניעות. 

לטבילת הסגולה הביאה איתה שרה גם את אחיינית שלה שתטבול אחריה - והנה זה פלא, גם היא נפקדה אחריה. "הרגשתי שבורא עולם מחזיר לי טובה תחת טובה. 'עזרת לבת שלי להתלבש בצניעות? אני אעזור לך עם הילדים שלך'. מאז לא קיבלתי וסת, וכשהגיעה בדיקת הדם - התברר שאני בהריון. התוצאה חיובית. אני ובעלי לא הפסקנו לרקוד בבית ולבכות מאושר ושמחה שאין עוד מלבדו".

***

לסיום מבקשת שרה להדגיש, כי מעל לכל הסגולות - טובות ויפות ונכונות ככל שיהיו, הכי חשוב זה להתחזק באמונה וביטחון בקב"ה. "אולי נושעתי מהוספת שם וברכות של רבנים גדולים, מסגולת המקווה, התפילות והקבלות הרוחניות שלי ושל בעלי, ואולי זה מהכל ביחד אבל מה שבטוח הוא שסמכנו רק עליו ומי שזורק על השם - השם מושיע אותו. 

"אם אדם בוחר ללכת בדרך הטבע כך הוא נושע, ואם בוחר ללכת ולהישען על השם - הוא יושיע אותו מעל הטבע. ההשתדלות שלנו הייתה בקדושה ובאמונה וביטחון, וזכינו להבין שבורא עולם מנהיג את הכל", אומרת שרה בהתרגשות. "כמובן שלא מזלזלים ברופאים שניתנה להם רשות לרפא, אבל זה המסלול שבחרנו והטיפול המסור היה שזכינו להיות בידיו של השם בלבד. כמוו כן, אין לי צל של ספק שהישועה הגיעה גם בזכות לימוד התורה של בעלי! שיבדל לחיים ארוכים,  שהיו שואלים אותו אם התחלנו טיפולים, היה עונה: 'אנחנו בטיפול אצל השם'".

לבסוף התפילות נענו, ושרה ובעלה נפקדו בישועה הגדולה שאליה נכספו במשך ארבע שנים.

"זכינו לילדה מתוקה שבחרנו לקרוא לה אביגיל. אביגיל הייתה אשת דוד המלך וגם אבי גיל - זאת אומרת שהשם, האבא שלנו, שימח אותנו. את ברכת 'הגומל' בירכתי עם קול רועד מבכי והתרגשות להשם יתברך", היא מסכמת ומברכת את כל מי שמצפה לנס הזה: "מאחלת לכולם זרע קודש בר קיימא ושלא יהיו עקרות ולא רווקים ורווקות או חולים. שנזכה להיות כמו בקבלת תורה - אין חולים וכולנו נרדוף אחר מצוותיו וחוקיו. תודה לך בורא עולם על הניסיון הזה והישועה שהענקת לנו. אוהבים אותך ומודים כל רגע", היא מסכמת, מלאת הודיה. 

"אם שמוע תשמע לקול יהוה אלהיך והישר בעיניו תעשה והאזנת למצוותיו ושמרת כל חוקיו כל המחלה אשר שמתי במצרים לא אשים עליך כי אני יהוה רפאך".

זכיתם גם אתם להיפקד בזרע קודש בר קיימא - בזכות סגולה שעשיתם מהמקורות? אתם מוזמנים לשתף אותנו בסיפורכם ולקדש שם שמיים. לחצו כאן על הלינק הכחול ושלחו אלינו את הסיפור שלכם במייל. 

תגיות:סגולהפרי בטן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה