חם ברשת

מי קדח חור בקיר בנתב"ג ומדוע? תתכוננו, זה הולך להיות מפתיע

שלושה תיירים ששהו במתקן מעצר של רשות האוכלוסין וההגירה, מצאו דרך 'מקורית' להימלט מגזר הדין שהואשמו בו - ניסיון הסתננות לארץ והמתנה לחזרה לארצם 

אא

פקחי בקרה שהסתובבו ברחבי נתב"ג עצרו לפני כשבועיים שלושה תיירים - אחד מגיאורגיה ושניים ממולדובה, שניסו להסתנן אל תוך ישראל על ידי אישורי מעבר פיקטיביים שהדפיסו - לא פחות ולא יותר - בבית דפוס במדינתם. 

השלושה הוכנסו למתקן של רשות מינהל האוכלוסין וההגירה בנתב"ג, כשהם בעצם ממתינים להישלח בחזרה למדינותיהם, היות וכניסתם לארץ סורבה. 

ככל הנראה, בחדר היו מיטות עם רגלי ברזל שמחוברות אל הקיר, וכאן מתחילה סאגה שאיש לא יכול היה לחשוב עליה: אחד התיירים, נקרא לו ס', הבחין פתאום שאחת מרגלי המיטה התנתקה מהקיר, ובקיר נוצר חור קטן. אז הבזיק במוחו הרעיון: הוא יעקור את רגל הברזל לגמרי, ויתחיל לשבור את הקיר כדי להרחיב את החור.

חשב, ועשה. 

במשך הלילה החל ס' לשבור את הקיר בעזרת מוט הברזל של המיטה, עד שהחור הורחב לגודל של 40 ס"מ - כששני חבריו שעמו בחדר יודעים על הנעשה, ומשתפים פעולה. 

"הם התכוונו לחצוב חור בגודל של מנהרה בקיר, ולברוח דרכו", אמר דובר ברשות האוכלוסין, והוסיף כי ס' שתכנן את הבריחה וסחף את השניים האחרים אחריו, נעצר ונחקר באזהרה במשטרת רמלה. 

ה'נס' של גילוי המעשה אירע לאחר שעובדים במתקן נכנסו לחדר לביקורת שגרתית - ועירנותם היא זו שאפשרה את גילוי החור בקיר, שס' וחבריו ניסו להסתיר. 

בימים האחרונים הוגש נגד ס' כתב אישום בבית משפט השלום בראשון לציון, בו הוא מואשם בניסיון בחירה ממתקן המעצר, זיוף מסמכים וניסיון לקבלת דבר במרמה. הוא צפוי להישפט בימים הקרובים. 

תגיות:חדשותבריחהנתבגמעצרקיר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה