חדשות בארץ

צה"ל חיסל את המחבל האחראי לרצח טלי חטואל ובנותיה הי"ד

עם פתיחת מבצע "מגן וחץ" חוסל המחבל ג'אהד ענאם, שהיה אחראי לפיגוע הקטלני בו נרצחו טלי חטואל ובנותיה הדר, הילה, רוני ומירב הי"ד

  • י"ח אייר התשפ"ג
(צילום: Atia Mohammed/Flash90)(צילום: Atia Mohammed/Flash90)
אא

צה"ל פתח הלילה (שלישי) את מבצע "מגן וחץ" עם חיסולם של שלושה מפקדים בכירים בג'יהאד האסלאמי ברצועת עזה. אחד המחבלים שחוסל הוא ג'אהד ענאם, שאחראי לפיגוע הרצחני בעוטף עזה ב-2004, בו נרצחו טלי חטואל, שהיתה בחודש השמיני להריונה, וארבע בנותיה הילה, הדר, רוני ומירב הי"ד.

דוד חטואל, בעלה של טלי ואבי הבנות, הודה לכוחות הביטחון על החיסול, ואמר: "מועבר בכך מסר ברור למרצחים שעם ישראל תמיד יגיע למי שפוגע בו. כל עוד הם פוגעים בנו לא יהיה להם מקום בטוח על פני האדמה. אני מודה בשמי ובשם המשפחה כולה לקב"ה ולכוחות הביטחון על החיסול של מי שהיה אחראי לתכנון הפיגוע הרצחני של אשתי טלי וארבע בנותינו, הילה, הדר, רוני ומירב, לפני 19 שנה בדיוק. אנחנו באים מתוך ערכי נצח ולא מתוך נקמה".

"דרך אמונה בחרתי": דוד חטואל על הקימה מתוך השכול

ח"כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית, קרוב משפחתם של הנרצחות, אמר ברשת ב': ''אני מאוד שמח מהמבצע. יש כאן סגירת מעגל אישית מדהימה. אחד מהמחוסלים הלילה הוא זה שהכווין, סיפק את הנשק ותכנן את הרצח של בנות משפחתי, טלי חטואל ובנותיה''.

המחבל ג'אהד ענאם (62) הוא אחד הפעילים הוותיקים של הג'יהאד האיסאלמי. ענאם היה מזכיר המועצה הצבאית של ארגון הטרור. בתפקידו האחרון היה אחראי על התיאום והעברת כספים ואמל"ח בין הג'יהאד האיסאלמי לחמאס ועסק רבות בקידום פעולות טרור ברצועת עזה, באיו"ש ובחו"ל.

תגיות:מבצע מגן וחץטלי חטואל הי"דדוד חטואל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה