חדשות בארץ

יו"ר הקואליציה נגד בן גביר: "מדיניות ימין מקדמים בעבודה קשה ומשותפת, לא בשביתות"

חברי סיעת "עוצמה יהודית" ממשיכים לעמוד על שלהם ולאיים לא להגיע להצבעות בכנסת. בליכוד תוקפים חזרה וח"כ אופיר כץ יצא בפניה ישירה לבן גביר: "זו בדיוק הדרך הסלולה להפיל את ממשלת הימין, ולכולם ברור מי יהיה האחראי לכך"

(צילומים: יונתן סינדל / פלאש 90, פלאש 90)(צילומים: יונתן סינדל / פלאש 90, פלאש 90)
אא

יו"ר הקואליציה, ח"כ אופיר כץ, תקף היום (שני) את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בשל החלטתו להחרים את ההצבעות בכנסת ולהיעדר מדיונים על התקציב.

כץ אמר: ''אפשר להגיד עד מחר ש'לא מפילים ממשלת ימין', אבל להעדר מישיבת ממשלה, מישיבת ראשי קואליציה, להחרים הצבעות במליאה ולבטל דיונים על התקציב, זו בדיוק הדרך הסלולה להפיל את ממשלת הימין, ולכולם ברור מי יהיה האחראי לכך. מדיניות ימין מקדמים בעבודה קשה ומשותפת, לא בשביתות".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מתח בצהריים אף הוא ביקורת על בן גביר. בפתח ישיבת סיעת הציונות הדתית אמר סמוטריץ' כי "הדרך להביא שינוי היא לא באיומים על הפלת הממשלה ובהחרמת הממשלה והצבעות הקואליציה בכנסת. הפרס הכי גדול לטרור הוא הפלת ממשלת הימין ועליית השמאל יחד עם תומכי הטרור לשלטון". הוא קרא לבן גביר ולראש הממשלה בנימין נתניהו "לשבת ולדבר ולהחזיר את עבודת הממשלה והקואליציה למסלול".

תגיות:איתמר בן גביראופיר כץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה