חדשות בארץ

אל על שומרת שבת: ביטלה את כל הטיסות מלונדון בשל חשש מחילול

בכל מוצאי שבת יוצאים 12 טיסות מלונדון לישראל. הטיסות יוצאות במוצאי שבת, אבל הבעלים החדש של החברה לא מוכן שתהליך ההכנה לטיסה יהיה בשבת ולכן הנוסעים יצטרכו להחליט: לקבל את הכסף בחזרה או לטוס בשישי

  • י"ז אייר התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בכל מוצאי שבת נוסעי אל על עולים באופן קבוע על טיסה מלונדון לתל אביב. לכאורה, אין כאן כל חילול שבת מצדם. אלא שהחברה עצמה, שרוצה להכשיר את הטיסה, מבצעת הליך של צ'ק אין בשעה מוקדמת, הרבה לפני שהשבת יוצאת. בעקבות כך החליטה אל על כי היא לא מוכנה "לעבוד בשבת" ומעתה היא תשנה את המדיניות שלה - לא רק שלא תטוס בשבת, היא גם תסרב לעשות את הליך ההכנה לטיסה בשבת.

ההנחיה שלא לעבוד בשבת מגיעה ישירות מהבעלים החדש של חברת אל על - איש העסקים החרדי קני רוזנברג. מדובר בהחלטה שלא התקבלה בעבר, אבל לפי עובדי החברה, ההחלטה לא תשתנה והיא תיושם באופן מיידי ולא החל מהשנה הבאה.

אתמול הודיעה אל על כי תבטל את כל הטיסות שכבר נמכרו. מדובר באלפי טיסות מלונדון לישראל שנרכשו מבעוד מועד לקראת הקיץ הקרוב. בכל מוצאי שבת יוצאים כיום 12 טיסות מלאות במאות נוסעים מלונדון לתל אביב. החברה בחרה לבטל את כל הטיסות מעתה ועד סוף הקיץ. במקום זה, החברה הציעה לנוסעים חלופה: קבלו החזר כספי מלא או לחזור לארץ, לחלופין, ביום שישי ולפני כניסת השבת.

מחברת אל על נמסר: "בשל שינוי בזמני יציאת השבת בלונדון, עם המעבר לשעון הקיץ, ובשל מגבלות המראה מנמל התעופה הית'רו, נאלצנו לבצע התאמות בלוח הטיסות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו בעקבות שינוי זה".

תגיות:טיסותשבתאל על

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה