חדשות בארץ

הימין עלה בסקרים, עמית סגל לא נשאר חייב: "לא דוגמים בחול המועד"

לפני חודש קיבלה הקואליציה הנוכחית 46 מנדטים בלבד בסקר של ערוץ 13, אך כעת זה "התיישר" והעלה אותו ל-52. העיתונאי הימני עקץ: "ברכות לשמונים אלף ש"סניקים שחזרו בתשובה אחרי משבר אמוני קצר"

  • י"ז אייר התשפ"ג
(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

רק לפני חודש קיבלה הקואליציה הנוכחית בשורה מרה: 46 מנדטים בלבד בסקר של ערוץ 13. אתמול העניק לה הערוץ 52 מנדטים, בדומה לסקר חדשות 12 שפרסם בזמנו תוצאות דומות. פרשן חדשות 12, עמית סגל, לא אהב את "יישור הקו" של המתחרה ופרסם פוסט עוקצני במיוחד.

"הפלא ופלא", כתב סגל ברשתות החברתיות. "אחרי שרשת 13 התגאו בחודש שעבר בסקר שכמותו לא היה ממלחמת לבנון השנייה, 46 מנדטים בלבד לגוש נתניהו, ולאחר שדחו בזעם את הטענות שהועלו כאן על הטיה פראית, הם מתיישרים ל-52 מנדטים כמו בסקר של חדשות 12 ו-11".

סגל שלח בהמשך עקיצה לכיוון המתחרים וכתב: "מסקנה: אכן, לא דוגמים בחול המועד. מאידך, ברכות לשמונים אלף ש"סניקים שחזרו בתשובה אחרי משבר אמוני קצר". לאחר הסקר הקודם של חדשות 13 טען סגל כי "אין אח ורע לאובדן של 18 מנדטים תוך 13 חודשים, ו-12 מנדטים תוך חודש. בטח לא לגוש הימין שיורד למספרים שבהם לא היה מאז ימי גח"ל ורימלט, לפני מלחמת יום כיפור. אלה מספרים שהדמוגרפיה של 2023 לא מאפשרת".

על פי הסקרים שפורסמו אמש במהדורות של חדשות 12 וחדשות 13, אם הבחירות לכנסת היו מתקיימות היום, הקואליציה הנוכחית הייתה מקבלת 52 מנדטים לעומת 64 בהם היא מחזיקה כיום בכנסת. התוצאות בסקר חדשות 12 דומות לאלה שהתקבלו ב-16 באפריל. יחד עם זאת, ברור כי עד הבחירות הבאות ישתנו יחסי הכוחות וגם מפלגות חדשות עשויות לקום או להיעלם מהמפה הפוליטית.

תגיות:סקריםימיןעמית סגל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה