חם ברשת

טירוף הרול-אפס בארה"ב: היצרנית מזהירה ’לא לאכול את עטיפת הפלסטיק'

"לא הייתם צריכים לעשות את זה": הצוות המשפטי של יצרנית ה'רול-אפס' באזהרה חמורה שלא לאכול את עטיפת הפלסטיק של הממתק, לאחר שגולשת פרסמה בטעות סרטון שבו טענה כי גם העטיפה אכילה 

אא

טירוף הרול-אפס בארה"ב פשוט עבר את הגבול: סרטונים ברשתות החברתיות מראים כיצד אנשים מצלמים את עצמם כשהם מנסים לאכול גם את עטיפת הפלסטיק של הממתק, לאחר שגולשת צילמה את עצמה אוכלת את הממתק עם הפלסטיק וטענה שהוא 'אכיל'. 

הסרטון המדובר שפורסם רק ביום רביעי האחרון - הפך לויראלי עם למעלה מ-10 מיליון צפיות, אך למרבה הפלא, בין כל התגובות שנמצאו שם הייתה גם אחת מטעם המותג עצמו - ג'נרל מילס שמו, שקרא לגולשים שלא לשחזר את הסרטון המוזר, של גולשת בשם הולי. 

"העובדה שאחריה צצו עוד ועוד סרטונים של גולשים שהיו חייבים לנסות את זה, זה בדיחה ממש. לא הייתם צריכים לעשות את זה. הצוות המשפטי של פרות' רול-אפס עובד שעות נוספות כדי להזהיר שלא לאכול את עטיפת הפלסטיק של הממתק, ולמרות זאת - רבים נופלים בפח הזה ופשוט לא מקשיבים לאזהרות".

כעת פרסם הצוות המשפטי של היצרנית  Fruit Roll-Ups באתר הרישמי - הודעה חמורה שבה הוא מזהיר שלא לאכול את עטיפת הפלסטיק של הממתק.

"אנחנו יודעים שיש הרבה סרטונים ברשתות החברתיות שמסבירים איך אוכלים את הסוכריה, וראינו את הסרטון של הגולשת שאמרה שהעטיפה אכילה. הדרך לאכול את הממתק הוא הקפאה שלו, ואין ספק שהוא טעים גם ללא הקפאה. יש כאלה ששמו גלידה במרכז שלו, ואחרים שמים עליו שוקולד - הכל בסדר גמור. אבל העטיפה של הפלסטיק ממש לא ניתנת לאכילה", כך מטעם החברה היצרנית 'רות' רול-אפס'."זו ממש לא הדרך לאכול את הממתק. תיזהרו מזה".

תגיות:אזהרהסוכריותונשמרתםרול-אפס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה