חדשות בארץ

לאן עוד נגיע? המשטרה חוקרת חשד לסחר ב"רול אפס" בבתי הספר

המורים מתנגדים, משרד הבריאות מוציא הודעה נגד צריכת הממתק ואפילו ההורים כבר מוחים על המחיר המוגזם: 20 שקל בישראל, לעומת שקל ועשרים בניו יורק. אז למה אנשים ממשיכים לקנות?

  • ט"ז אייר התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לא ברור לאן עוד יכול להגיע טירוף ה"רול אפס" בישראל. הממתק הפופולרי, שלאחרונה החלה מחאה נגד צריכתו בשל הערכים הבריאותיים שבו אך גם בשל העובדה שהוא החל להיסחר במחירים לא הגיוניים, מגיע כעת גם לטיפול המשטרה.

בשבועות האחרונים, כך מתברר, בודקת המשטרה חשד לפיו בתי ספר בישראל הפכו לאתרי מסחר. על פי דיווחים, המשטרה זיהתה כי תלמידים שמגיעים לבית הספר סוחרים בממתק, כשהם מוכרים אותו לחבריהם במחירים מופקעים. הדבר מהווה עבירה ובבתי ספר רבים בארץ הוציאו מכתבי אזהרה להורים כי הסחר אסור לפי חוק.

במכתב של מנהלת בית ספר שהתפרסם בסוף השבוע ברשת נכתב: "הובא לידיעתי כי ישנם ילדים העוסקים במכירה של ממתק רול אפס בשטח בית הספר. חל איסור מוחלט על סחר מכל סוג בשטח בית הספר". המנהלת הודיעה כי תערוך שיחות בנושא עם התלמידים.

בבתי הספר מספרים כי תלמידים מוכרים יחידה של הממתק, שנמכרה עד לא מזמן תמורת שקלים בודדים, במחירים מופקעים של 15 ו-20 שקל. לכן, בבתי הספר מבקשים מההורים שלא לשלוח את התלמידים עם הממתק.

המחסור בממתק בשבועות האחרונים הפך את העניין הזה למטריד: בעלי חנויות מוכרים את הממתק במחיר מופקע. על מנת להמחיש עד כמה לא כדאי לתת לילדים לקנות את הממתק, די להסתכל במה שקורה בארצות הברית, שם מוכרים 10 יחידות של הממתק ב-12 שקלים.

המשטרה בודקת חשד לפיו הממתק הגיע גם לסחר בטלגרם. במשרד הבריאות הזהירו בשבוע שעבר, כי הממתק לא מומלץ לצריכה משום שהוא מכיל סוכר בכמויות גבוהות.

תגיות:משטרהרול אפס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה