חדשות בארץ

זעם עצום על מאפיית אנג’ל: יו"ר הדירקטוריון הגיע להפגנת השמאל בבני ברק

השר לשעבר עמר בר-לב השתתף בהפגנת השמאל מול ישיבת פוניבז' בבני ברק ועורר זעם עצום. לאחרונה הוא מונה ליו"ר הדירקטוריון של מאפיית אנג'ל

  • י"ג אייר התשפ"ג
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

השר לשעבר עמר בר-לב, שמונה לאחרונה ליו"ר הדירקטוריון של מאפיית אנג'ל, הגיע הבוקר (חמישי) להפגנת השמאל שהתקיימה בבני ברק מול ישיבת פוניבז' ומול ביתו של הגאון רבי גרשון אדלשטיין.

בר-לב פרסם את תמונתו בהפגנה, לצד הכיתוב: "עכשיו בבני ברק עם אחים לנשק. ומה הקשר בין ההפיכה המשטרית לשוויון בנטל? מעבר ובנוסף לחשיבות שרות הבטחון לכל, חוק ה"אין שוויון בנטל" שבכוונת הקואליציה לחוקק הוא השוחד של נתניהו ולוין למפלגות החרדיות בכדי שיצביעו בעד ההפיכה המשטרית".

המעשה הפרובוקטיבי עורר זעם בקרב הציבור החרדי וברשתות החברתיות, ורבים קוראים למחות נגד חברת אנג'ל, שנותנת למי שמייצג אותה להפגין נגד ישיבה. ברשת נשמעות קריאות רבות להחרים את מוצרי חברת אנג'ל עד לפיטוריו של בר-לב, מתוך הבנה כי הציבור החרדי אינו צריך לפרנס את מי שמפגין נגדנו. "יש מספיק תחליפים לאנג'ל", אומרים רבים שחשו פגועים מההתנהלות של יו"ר הדירקטוריון.

בר-לב מקבל סכומים גבוהים, בסך כולל של יותר ממאה אלף ש"ח בשנה מהחברה, המוכרת כמויות עצומות של לחמים ומאפים ברחוב החרדי, ולכן עלתה הדרישה לפטר אותו, בשל התנהלותו נגד הציבור החרדי.

הפרשן ישי כהן כתב: "עם קצת יותר אומץ, עמר בר לב היה הולך להפגין מול משרדי בד"ץ 'העדה החרדית'. אלו שקיצוניים יותר מהרב אדלשטיין ונלחמים נגד כל גיוס, גם של חרדים שלא לומדים. אבל כידוע, כיו"ר מאפיות 'אנג'ל', אין לו את האומץ להפגין נגד מי שנותן לו את הכשרות למאפיות ולמעשה הוא תלוי בו".

העיתונאי יעקב ריבלין כתב: "למה בר לב לא הולך להפגין בירושלים מול בד"ץ העדה החרדית שגם חבריה לא מתגייסים? כי אז הוא יאבד את ההכשר מחר בבוקר. אני קורא לכל חבריי להחרים את אנג׳ל. לא חסרים תחליפים".

איש התקשורת יוסי אליטוב תקף: "אם יו"ר הדירקטוריון של מאפיית אנג׳ל מגויס למסע של הסתה ושיסוי נגד החברה החרדית, בלי נדר אני לא אצרוך מהם יותר לחם של שנאה. שימצאו אנטישמיים שיפרנסו אותם".

העיתונאי אבי רבינא הצטרף גם הוא למתקפה על בר-לב: "יו"ר דירקטוריון אנג׳ל מפגין מול ביתו של מנהיג הציבור החרדי הרב אדלשטיין ועוד מנופף בכך. הציבור החרדי לא אמור לתת פרס למי שמכה בו. אפשר להסתדר גם בלי אנג'ל".

ח"כ אביחי בוארון (הליכוד) הגיב בטוויטר על השתתפותו של בר-לב בהפגנה בבני ברק: "אם עומר בר-לב, יו"ר אנג'ל, ילך בדרכה של פוקס ואנג'ל תיקח צד בדיון הפוליטי-ציבורי סביב הרפורמה המשפטית - זו תהיה פגיעה אנושה באנג'ל. גם מצד הצרכנים וגם מצד בעלי המניות. כחברה ציבורית - אסור לאנג'ל לעסוק בפוליטיקה, ואסור ליו"ר בר-לב להפר חובת זהירות כלפיה וכלפי בעלי המניות".

הזעם ברשת: קריאה להחרמת מאפיית אנג'ל (מתוך הרשת)הזעם ברשת: קריאה להחרמת מאפיית אנג'ל (מתוך הרשת)

תגיות:הפגנהישיבת פוניבז'עמר בר-לב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה