חדשות בארץ

סופר בפתח תקווה הכריז: קניות חינם לטובת משפחות שזקוקות לעזרה

בימים שבהם נדמה שיש קרע בעם, מקום אחד במרכז הארץ מוכיח שהאחדות גדולה ממנו. הבעלים, שני שוקרון, מאפשרת למלא עגלות עם הבדל אחד: הלקוחות לא עוברים בקופה בסיום הקניה

  • י"ג אייר התשפ"ג
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
אא

בימים של שיחות על קרע-שסע בעם, סופרמרקט אחד בפתח תקוה מראה לנו שכנראה פספסנו כמה אחדות יש בעם ישראל. הסיבה: הוא הזה מחלק מוצרים חינם למשפחות נזקקות. הוא לא יצריך אתכם לעבור ועדה ולא להדפיס את חשבון הבנק שלכם כהוכחה. סתם ככה, מחלק אוכל בחינם לכל דורש.

התנאי היחיד של הסופר הוא פשוט: אתם מגיעים לשיחה עם הבעלים, שני שרביט שוקרון, והיא תסייע לכם. את הרשימות של אותם נזקקים שני סוגרת בביתה בראש העין. על פי "התקנון" של הסופר, 250 האנשים הראשונים שיגיעו יוכלו להיכנס ולקחת מוצרים, פעם אחת בשבוע.

בראיון לחדשות 12 הסבירה שוקרון: "אני לא יכולה להכניס את כולם ביום אחד, אז מי שלא נכנס בשבוע הבא". היא הסבירה ש"זה לא היה החלום שלי, זה פשוט נשאבתי לזה. זה התחיל ממישהי נזקקת, ששלחה לי הודעה אם אני יכולה לעזור לה. העליתי פוסט בפייסבוק והיו מלא תגובות".

שוקרון סיפרה כי בעבר אלפים הגיעו לביתה, עד השעה 12 בלילה. היא חילקה עוד ועוד מוצרים, אולם לאחר שבתה נולדה הפכה את זה ל"עסק". במקום לחלק בבית, היא פתחה סופר, קונה מוצרים ונותנת אותם למשפחות נזקקות. ההבדל היחיד: הם לא צריכים לעבור בקופה בסיום הקניה.

היא סיפרה שהמוצרים שהכי מבוקשים בסופר הם דייסות לתינוקות וגם טיטולים. "אנשים שבאים במיוחד בשביל מטרנות", אמרה. "טיטולים לא תמיד יש לנו, תלוי בתרומות. כל שאר הדברים אנחנו אוספים כסף דרך קבוצה בפייסבוק. אני כותבת: 'אני צריכה היום 500 בקבוקי שמן, מי מוכן לתרום מאה שקל?' ואז אני גם מעלה תמונה של השמן מגיע".

בשעות הערב תוכלו לראות אנשים שיוצאים מהסופר כשבידיהם שקיות עמוסות. הם לא משלמים, שוקרון לא עושה מזה כסף, אבל יש לה תחושה של אהבת חינם. "אני הולכת הביתה, אני אומרת 'סוף סוף סיימנו את היום הזה וכולם קיבלו אוכל', ואז אני נכנסת להודעות ואני רואה את ההודעות של כולם, שכל כך מרוצים מהאוכל. זה עושה לי רק טוב".

תגיות:סופרעזרהגמילות חסדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה