סיון רהב מאיר

"רגע אמיתי של נחת יהודית": הסרטון המרגש של יעקב ואשר פאלי הי"ד

דבורי פאלי, אמם של הילדים יעקב ישראל ואשר מנחם הי"ד שנרצחו בפיגוע הדריסה בירושלים לפני כשלושה חודשים, מצאה סרטון קצר שלהם: "בהסרטה של כמה שניות – כמה אושר ונחת גרמתם לי כאמא!"

יעקב ואשר פלאי הי"ד (התמונות - באדיבות המשפחה)יעקב ואשר פלאי הי"ד (התמונות - באדיבות המשפחה)
אא

דבורי פאלי כותבת:

"אנחנו לא מצלמים הרבה. מצלמה טובה לא הייתה לנו כבר תקופה. לא זכרתי בכלל שצילמנו אתכם. זה כל כך לא אופייני לנו. ובכל זאת – מצאנו כעת את ההסרטה הזאת. מזכרת כל כך מיוחדת!

מסתכלת עליכם, ילדים מתוקים כל כך, ומודה לה' על המתנה הזו. רגע אמיתי של נחת יהודית. ואת הרגע הזה בחר הקב"ה שיישאר לנו.

זה יכל להיראות גם אחרת: אולי שניכם הייתם מתעקשים להיות ראשונים, אולי הייתי מבקשת כמו שאני עושה לפעמים: 'אושי, תוותר ליעקב, הוא הקטן'. אולי בכלל הייתה פורצת מריבה, גם זה קורה...

וגם כך הייתם נשארים ילדים אהובים מאוד. אבל כאן, בהסרטה של כמה שניות – כמה אושר ונחת גרמתם לי כאמא! ואיזו מזכרת נצח גם מהוויתור – שהוא ערך שאנו משתדלים לחנך אליו, וגם מכם – יעקב שעודנו מתלבט, ואושי המוותר בחיוך... סיטואציה שמוכיחה שהייתם ילדים טובים!

אולי הסרטון הזה, שבתזמון מדויק התגלה רק עכשיו, בספירת העומר, נשאר לנו בשביל המסר העוצמתי שבו: אבא שלנו אוהב אותנו. הוא אוהב אותנו בכל מקרה, גם כשאנו מתווכחים לפעמים, ולא מסתדרים... זה קורה. אבל כמה אושר ונחת רוח אנו מסבים לו כשאנו מוותרים אחד לשני.

'וכך אמר להם הקב"ה לישראל: בניי אהוביי, כלום חיסרתי דבר שאבקש מכם? ומה אני מבקש מכם? שתהיו אוהבים זה את זה, ותהיו מכבדים זה את זה ותהיו יראים זה מזה' (תנא דבי אליהו).

את התמונות האלה רוצה הקב"ה לראות, את הסיטואציות האלה הוא רוצה להנציח. ככה הוא אוהב אותנו כל כך! הלוואי ונזכה לעשות לפניו נחת רוח".

תגיות:דבורי פאלייעקב ואשר פאלי הי"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה