חדשות בארץ

טרנד הטיקטוק הגיע למכס: זוג הבריח 170 קילו "רול אפס" ונתפס על חם

הממתק הפופולרי שמשגע את הילדים בחודש האחרון נמכר ב"שוק השחור" במחירים מופקעים ויותר אנשים מנסים לייבא אותו כדי להתעשר על חשבונם. כעת, במכס מנסים לעשות סוף לתופעה

  • י"א אייר התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

טרנד הטיקטוק כבר כאן, עכשיו יש מי שמנסה לעשות עליו כסף: זוג אמריקנים שנחת בישראל עם ארבע מזוודות נתפס כשניסה להבריח 170 קילו "רול אפס" - חטיף חדש ששובר את הרשת, בעיקר בטיקטוק.

לאחרונה צצו ספקים חדשים של הממתק האהוב כפטריות אחרי הגשם. הזוג הזה ממש לא היחיד שנתפס - במכס דיווחו כי זוג נוסף, בעל ואישה, נתפס כשברשותו 33 ק"ג של הממתק. במכס תפסו גם אנשים אחרים שניסו להבריח אותו ובסך הכל דיווחו על תפיסת כ-300 קילו של הממתק.

"רול אפס" הוא ממתק דביק מאוד, שהפך לפופולרי ברשת החברתית. בסרטונים נראים גולשים שפותחים את הממתק ושמים בתוכו גלידה. אנשים ניסו לייצר את הממתק לבד בבית ובעלי חנויות אפילו קראו לחרם בטענה שהם לא מוכנים למכור עד שהמחיר יירד. הממתק הזה הפך בחודש האחרון לדבר הכי חם ברשת. חלק מהילדים התמכרו וזה גרם לעוד ועוד ספקים לנסות ולייבא את המוצר מחו"ל כדי לנסות ולמכור אותו ברשת במחיר מופקע.

טרנד הגלידה משגע את הילדים בגלל הטעמים שהוא יוצר. מניחים גלידה קרה בתוך הממתק והוא הופך לקראנצ'י ודביק - השילוב שילדים אוהבים. כך, הוא הפך מממתק ששווה שקלים בודדים, לכזה שנמכר ב"שוק השחור" תמורת 15 שקלים ויותר. כעת, המכס מנסה לשים את ידו על המייבאים.

תגיות:ממתקטיקטוקרול אפס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה