מעניין

בפעם השנייה: סטודנט אכל בננה ממיצג במוזיאון כי - "הייתי רעב"

סטודנט מאוניברסיטות סיאול עלה לאחרונה לכותרות לאחר שאכל בננה שהייתה תלויה על הקיר כחלק ממיצג אמנותי יוקרתי ביותר, שנמכר ב-120 אלף דולר

אא

דרום קוריאה: סטודנט מאוניברסיטות סיאול עלה לאחרונה לכותרות לאחר שאכל בננה שהייתה תלויה על הקיר כחלק ממיצג אמנותי יוקרתי ביותר, שנמכר ב-120 אלף דולר. 

האמן - מאוריציו קטלאן האיטלקי בן ה-62, הציג את המיצג במוזיאון לאומנות 'ליאום' בדרום קוריאה.

"הייתי רעב", אמר הסטודנט בתמימות, כשהסביר מדוע הסיר את הבננה שהודבקה עם נייר דבק לקיר. 

חושבים שהוא הראשון? תאמינו או לא, אבל זהו כבר המקרה שני שקורה עם היצירה הזו. בשנת 2019 היצירה המשעשעת הוצגה במוזיאון Art Basel Miami Beach - אז זעזע בחור בשם דיוויד דאטונה את העולם, כשהחליט לשלוף בהפגנתיות את הבננה מהקיר ולאכול אותה. 

מדוע המיצג הוסיף להיות מוצג על ידי האומן? לא ברור. 

מי קנה את המיצג ב-120 אלף דולר? עוד יותר לא ברור: אספן פרטי שסירב לקבל פרסום. 

גם דאטונה בזמנו החליט לקרוא לחוויה "אמנות הרעב".

גם דובר המוזיאן שבו הוצג המיצג אמר: "זה קרה בפתאומיות, אז לא נקטנו שום פעולה מיוחדת. לא הייתה לנו על זה שום תגובה".

האם כעת מישהו יחליט להטיל סנקציה על הסטודנט? ימים יגידו. 

תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים