חדשות בארץ

העיכוב בהנפקת דרכונים: זה הפתרון של משרד הפנים

שר הפנים הורה כי במשך חודש יהיה ניתן להנפיק דרכונים ל-4 הלשכות הגדולות ללא צורך בקביעת תור

  • י' אייר התשפ"ג
(צילום: נתי שוחט / פלאש 90)(צילום: נתי שוחט / פלאש 90)
אא

שר הפנים משה ארבל הודיע היום (שני) בתדרוך לתקשורת כי בין התאריכים 14 במאי ל-15 ביוני ייפתחו 4 הלשכות הגדולות להנפקת דרכונים - ירושלים, באר שבע, חיפה ותל אביב - ללא צורך בקביעת תור.

ארבל ציין כי על מנת לטפל בעומסי הביקוש להנפקת דרכונים בחודש הקיץ במהלך החודש המדובר, 4 הלשכות יוסבו באופן זמני ויטפלו אך ורק בהנפקת דרכונים ביומטריים בימים ראשון עד חמישי בין השעות 7:30 ל-22:00.

במקביל, יפעל משרד הפנים לפתיחת מרכז חדש להנפקת דרכונים בבני ברק.

את הפרויקט יוביל מנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה, אייל סיסו, ובמסגרתו יתגברו עובדים מכלל יחידות הרשות את לשכות מינהל האוכלוסין ואת היחידה לייצור דרכונים. ההערכה היא שבמהלך הזה יתווספו אלפי תורים חדשים להנפקת דרכונים מדי שבוע.

על מנת לפנות כוח אדם נוסף שיעניק שירות בהנפקת דרכונים, החליט ארבל להאריך באופן גורף מעל ל-11,000 אשרות של זרים השוהים בישראל.

השר ארבל מסר: "כמשרד שמטרתו היא מתן שירות לציבור, הצבתי את הנושא בראש סדר העדיפויות כשר. בכוונתי לקדם צירים רבים עד להבאת הסוגיה לפתרונה ולחזרה לשגרת שירות מהירה וראויה. מדובר במשימה לאומית ואנו מחויבים להעניק מענה ממוקד מטרה שיביא לשינוי בטווח המיידי ויסייע להתמודד עם האתגר שעומד בפנינו לקראת חודשי הקיץ".

תגיות:משרד הפניםדרכוניםמשה ארבל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה