חדשות בעולם

מטורף: נקמו בבית האירוח והשאירו מים, חשמל וגז פתוחים במשך חודש

זוג שהזמין וילה בבירת דרום קוריאה ביקש לבטל את ההזמנה לאחר שהתברר לו כי היא מרוחקת משם. המארח סירב והם "נקמו" בו בדרך יצירתית. גם מכשירי החשמל נותרו דלוקים

  • י' אייר התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

לא פעם אנחנו שומעים על סיפורים לא נעימים מבתי מלון: זוגות שלוקחים פריטים מהחדר ללא אישור, אחרים מנסים "להתפלח" לארוחת הבוקר ומסולקים מהמלון - ויש אפילו מקרים חמורים יותר.

הנה כך, בעל בית שהחליט לאחרונה להשכיר את הנכס לטובת אורחים שמגיעים דרך האתר Airbnb, מצא את עצמו עם חובות גדולים של 1,570 דולר בגלל נזק שנגרם לו במקום.

הסיפור הזה החל כאשר זוג תיירים מסין יצאו לחופשה של כמעט חודש בסיאול שבדרום קוריאה. על פי הדיווח, הם הגיעו לוילה אחרי שניסו לבטל את ההזמנה, אך ללא הצלחה.

לאחר שעזבו את המקום, הוילה לא הושכרה במשך חודש. בעל הבית שנכנס לשם גילה לתדהמתו כי הם השאירו את ברזי המים פתוחים וכנ"ל את ברז הגז. לבני הזוג הייתה טענה כלפי המשכיר: הם טוענים כי נכתב שהוילה ממוקמת בסיאול, אך בפועל - היא הייתה בפרבר מרוחק. הם שוחחו עם בעל הוילה, אך הוא סירב להחזיר את כספם.

הזוג בחר לא לערב את חברת Airbnb ופעל בעצמו - הוא גרם לבעלים לנזק כלכלי אדיר. המארח טוען כי קודם הגעתם, הם התקשרו ושאלו האם מותקנות מצלמות במקום. כשסיפר שלא, הם רקמו את המזימה. הם נטשו את הבית כשכל מכשירי החשמל דולקים, יחד עם ברזי המים והגז. מבדיקה שערך מאוחר יותר, התברר כי בני הזוג יצאו מהבית וחזרו אליו חמש פעמים במהלך החופשה. כך, הוא מצא את עצמו עם חוב גדול וכעת מנסה לאתר אותם.

 
 
 
 
 
תגיות:נקמהבית האירוחדרום קוריאה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה