חדשות בעולם

השוד שמסעיר את צרפת: שדדו מול המצלמה ולאור יום - תכשיטים בשווי מיליוני דולרים

איך קורה שחנות יוקרה נשדדת פעמיים תוך שנה וחצי בלבד?  זה בדיוק מה שמנסים להבין שוטרים במשטרת פריז, לאחר שחנות יוקרה נשדדה לאור היום ולעיני המצלמות 

אא

איך קורה שחנות יוקרה נשדדת פעמיים תוך שנה וחצי בלבד? 

משטרת צרפת מחפשת בקדחתנות אחר כנופיית שודדים ששדדו בשבת חנות תכשיטי יוקרה ברשת בתי האופנה 'בולגרי' בכיכר המרכזית 'ונדום' שבפריז. מדובר בחנות פופולרית שתיירים מכל העולם מבקרים בה ורוכשים בה תכשיטי יוקרה. 

חברי הכנופייה, שלושה במספר, הגיעו לחנות כשהם חמושים, וכשהם רכובים על שני אופנועים. 

למרות שהחנות מצויידת במצלמות בכל פינה בדיוק על מנת להימנע מתקריות כאלו - את השודדים זה לא הניא כהוא זה. יתירה מזאת, השוד אירע לאור היום תוך שאחד מחברי הכנופייה מכה נמרצות את המאבטח שבכניסה. 

14:45 זו השעה המדויקת שבה נכנסה הכנופייה לחנות - תוך שהיא שוהה בה כרבע שעה, ו'מנקה' את החנות מכל תכשיטי היוקרה - יהלומים וזהב בשווי מיליוני אירו. 

כחלק מהניסיון להתחקות אחר הגנבים, משטרת צרפת פרסמה את הסרטונים שתועדו במצלמות החנות, בהם נראים השודדים כשהם לבושים מכף רגל ועד ראש בבגדים שחורים ובקסדה שחורה, שמקשים על הזיהוי שלהם. 

השוד הקודם שאירע בחנות היה בספטמבר 2021 - אף הוא לאור היום. לא ברור, אם כן, כיצד הצליחו השודדים גם הפעם לגנוב את התכשיטים היקרים, מבלי שאיש יעצור בעדם. בגניבה הקודמת הצליחו השודדים לגנוב סחורה בשווי של 10.6 מיליון דולר, ורק שודד אחד מכל הכנופייה - נעצר. 

תגיות:תכשיטיםחנותצרפתשודדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה