סמארטפונים ואינטרנט

הפיצ'ר שיציל אתכם: ווטסאפ החלה לתמלל הודעות קוליות

חבר שלח לכם הודעה קוליות ארוכה ולא יכולתם לשמוע? מעכשיו, ווטסאפ יצאה בגרסת ניסיון לאייפון שמתמללת את ההודעה הקולית לטקסט ועשויה להתרחב אם תצליח. הסוף להודעות המתישות

  • ט' אייר התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כמה פעמים יצא לכם לקבל בווטסאפ הודעה ארוכה, של דקה או שתיים במקרה הטוב, אבל לא היה לכם זמן לשמוע אז כתבתם "יכול/ה לכתוב? אני בפגישה" או "אני לא יכול/ה לשמוע". בקרוב, ייתכן שהדבר הזה עומד להסתיים. ווטסאפ שחררה גרסה ראשונית למשתמשי הבטא של ה-IOS שמתרגמת לכם הודעות קוליות. כן, ממש ככה, ההודעה הקולית של החבר תהפוך לטקסט כתוב.

האפשרות הזאת כבר עובדת באופן אוטומטי לחלק מהמשתמשים ואפשר להפסיק אותה בכל עת דרך לוח ההגדרות שלכם. (אפשרויות>שיחה>תמלול ההודעות). הפיצ'ר זמין כעת רק לאייפונים, אבל ההערכה היא שבקרוב יהיה רלוונטי גם לאנדרואיד.

תמלול הודעות הוא חיוני, לא רק על מנת לחסוך זמן, אלא משום שתוכלו כעת לחפש מילים שקיימים בהודעה קולית ולא רק בהודעה רגילה.

אז בינתיים, לא כל מי שיש לו אייפון יכול להתחיל בתהליך - אלא רק חלק מהמשתמשים. לאחר שיתברר ש"הניסוי הצליח" זה יהיה זמין גם למשתמשים אחרים. חשוב לציין כי הגרסה הנוכחית זמינה בשפה האנגלית. כעת, המשתמשים ממתינים לתרגום בשפות אחרות ולהתחלת העבודה על אנדרואיד.

תגיות:וואטסאפהודעות קוליות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה