סלבס בהתחזקות

הזמר קובי פרץ: "כך מגיעים לאהבת אחים שאינה תלויה בדבר"

הזמר ריגש את עוקביו כשכתב להם על דברי בעל התניא והבעל שם טוב: "כל אדם צריך לדעת שכדאי לו לחיות 80 שנה בעולם הזה, ובלבד שיזכה לעשות אפילו רק פעם אחת חסד ליהודי אחר"

  • ט' אייר התשפ"ג
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

הזמר קובי פרץ העלה לפני כניסת השבת פוסט העוסק בפרשת השבוע ”אחרי מות - קדושים”, בו אנו מצווים על ”ואהבת לרעך כמוך”. פרץ הצליח לרגש את העוקבים הרבים שלו כשכתב: "ועל מצווה יקרה זו אמר רבי עקיבא: 'זה כלל גדול בתורה'!", והוסיף: "והסבירו רבותינו: מצווה זו היא היסוד לכל התורה כולה".

"וידועים דברי בעל התניא זצ”ל שאמר: 'אהבת ישראל - צריכה להיות כמו אהבת אחים שאינה תלויה בשום דבר, לא משנה מי הוא ומה הוא'", המשיך פרץ "לאהבה זו מגיעים באמצעות זה שנבין שכולנו בני אב אחד, וכולנו מציאות אחת, לכן עלינו לאהוב אחד את השני ללא שום הבדל!".

עוד כתב פרץ: "וכתב הגאון רבי ישראל, הבעל שם טוב הקדוש, זיע"א: 'כל אדם צריך לדעת שכדאי לו לחיות 80 שנה בעולם הזה, ובלבד שיזכה לעשות אפילו רק פעם אחת חסד ליהודי אחר, ואפילו טובה קטנה, והיא תירשם בספר הזיכרונות לפני ה׳ יתברך!".

לסיום כתב הזמר כי "אשרי האדם הדואג ועושה חסד עם הזולת בכל עת, 'אשריו בעולם הזה, וטוב לו לחיי העולם הבא!'. יהי רצון שבזכות אהבת חינם נזכה בקרוב לגאולה שלימה אמן. תודה לבורא כל העולמות".

תגיות:קובי פרץאהבת אחיםסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה